te moje pięty ... :(

1. Data: 2003-10-25 07:41:33

Temat: te moje pięty ... :(
Od: "Joannka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

no właśnie bardzo szybko rogowacieje mi skóra na piętach :( . Stosuję pumeks
i krem do stóp - i nic rogowacieje i już.

pozdrufka
j.

1. Data: 2003-10-25 13:03:09

Temat: Re: te moje pięty ... :(
Od: "Bastet_Milo" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Joannka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> no właśnie bardzo szybko rogowacieje mi skóra na piętach :( . Stosuję
pumeks
> i krem do stóp - i nic rogowacieje i już.

Zrezygnuj z pumeksu, na rzecz pilingu do stop (polecam Scholla i
Gruboziarnisty Mincera) i tarki. Krem regularnie na noc+skarpetki.
Powinno pomoc.

--
pa! "See you in space Cowboy..."
Bastet_Milo Cowboy Bebop

1. Data: 2003-10-25 19:29:38

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem do stóp powinien zawierać mocznik i/lub kwas salicylowy. wypróbuj
Hascoderm (w aptece)

1. Data: 2003-10-27 08:31:57

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pumeks
> i krem do stóp - i nic rogowacieje i już.

Ja też słyszałam, że pumeks wcale nie wpływa dobrze na zgrubienia stóp.
Usuwa je ale na krótko. Później skóra zaczyna grubieć jeszcze bardziej. Nie
wierzyłam - i sama sie przekonałam. Nie warto, bo to syzyfowa praca.
teraz używam kremu ścierającego z Avonu, ale jest beznadziejny. Musze
zmienić np. na Scholla.

Pozdrowionka
Angelina

1. Data: 2003-10-27 13:41:53

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie bardzo szybko rogowacieje mi skóra na piętach :( . Stosuję
pumeks
> i krem do stóp - i nic rogowacieje i już.
>
> pozdrufka

I poszukaj w archiwum, było juz tyle na ten temat, że znajdziesz całe wywody
dotyczące tego jak i co stosować..

Kropeczka

test.SPAM
Mezczyzna z luszczaca sie paszcza;)