trwała

1. Data: 2007-10-22 08:30:54

Temat: trwała
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pomyślałam sobie, że mając trwałą włosy będą lepiej się układały do spinania
w "koka" (mam proste jak drut i kok nie wygląda zbyt ładnie) czy możecie
polecić jakąś trwałą, która nie niszczy włosów? Kompletnie nie mam pojęcia o
trwałych...

pozdrawiam,
Ewa

2. Data: 2007-10-22 10:18:55

Temat: Re: trwała
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> możecie polecić jakąś trwałą, która nie niszczy włosów? Kompletnie nie mam

Nie wiem jak to teraz jest, ale kiedys moja mama robila sobie taka trwala
ziolowa, na grube walki, to sprawialo ze wlosy byly puszyste i po
odpowiednim ulozeniu trzymaly sie dobrze.

--
pozdr,
ewka

Strój do pływania (na większy biust)
sztyft ałunowy
Czerwony nos
vacuum jet
Jak stosowac dezodorant antyprespiracyjny?