trwala w domu - schwarzkop

1. Data: 2003-09-20 13:44:48

Temat: trwala w domu - schwarzkop
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupiłam sobie trwałą Schwarzkop - natiral styling i nie jest tam napisane
jak jej używać, chce zrobić przy pomocy mamy sama w domu, więc dzieki za
rady typu - lepiej iśc do fryzjera. Czy ktoś może mi powiedziec ile czasu
trzyma się na włosacch płyn, a ile utrwalacz? pani w sklepie mówiła, że
trzeba odwijać papierek i sprawdzać, ale może ktoś coś doradzi .... Byłabym
bardzo wdzieczna.
Pozdarwiam serdecznie
mrowka

1. Data: 2003-09-20 14:28:46

Temat: Re: trwala w domu - schwarzkop
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam sobie trwałą Schwarzkop - natiral styling i nie jest tam napisane
> jak jej używać, chce zrobić przy pomocy mamy sama w domu, więc dzieki za
> rady typu - lepiej iśc do fryzjera.

w takim razie nie będziesz potem pisała postów w stylu "ratunku, spaliłam
włosy, co z tym zrobić", prawda?

1. Data: 2003-09-20 16:10:25

Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowka" napisał w wiadomości news:bkhlip$i90$1@news.onet.pl...

> Kupiłam sobie trwałą Schwarzkop - natiral styling i nie jest tam napisane
> jak jej używać,

Hmmm... wydaje mi się, że na wszystkich kosmetykach jest jakas ulotka
informacyjna, powinna być!

> Czy ktoś może mi powiedziec ile czasu
> trzyma się na włosacch płyn, a ile utrwalacz?

To wszystko zależy od włosów, czy sa podatne na skret, czy oporne, czy sa
grube, czy cienkie, od kondycji włosów, czy sa farbowane, czy długie, czy
krótkie, trwała w domu to wielkie ryzyko i robiona tylko i wylacznie na
wlasna ( i mamy ) odpowiedzialnosc.
Najlepiej jednak poradzic sie jakiejs fryzjerki, osoby doswiadczonej.

Pozdrawiam
Dagi

1. Data: 2003-09-20 16:14:15

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rady typu - lepiej iśc do fryzjera. Czy ktoś może mi powiedziec ile czasu
> trzyma się na włosacch płyn, a ile utrwalacz?

Czyli jednak nie do konca jest napisane:))

Generalnie odradzam samodzielne dzialanie - nie dlatego, ze trudno wyczuc
czas, ale dlatego, ze trzeba wiedziec jakie wybrac walki i jak je nakrecic.
Amatorzy tego nie potrafia - potem sie okaze, ze nie tyle spalilas wlosy, co
nakrecilas je nierowno, albo nie zajelas sie odpowiednio koncowkami i teraz
wygladaja upiornie.

Poza tym trzeba wiedziec kiedy splukac, co splukac i jak. Wyzsza szkola
jazdy. Nie ryzykuj.

Pozdrawiam,
Aga

Studio urody [Wroclaw]