tsh-tarczyca

1. Data: 2003-05-01 18:50:59

Temat: tsh-tarczyca
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
czy wynik ten jest na 100% pewny jezeli wyjdzie dobrze?
czy trzeba jakies dodatkowe badania zrobic?
Beata

2. Data: 2003-05-01 19:50:42

Temat: Re: tsh-tarczyca
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Beata:-) wrote:
> Witam!
> czy wynik ten jest na 100% pewny jezeli wyjdzie dobrze?
> czy trzeba jakies dodatkowe badania zrobic?

Sorry, ale jaki wynik?
TSH zacznie rosnac gdy zacznie spadac HCG czyli okolo 12 tyg. ciazy i
normalizuje sie (TSH) okolo 16 tyg. JEzeli bedzie dalej b. niskie to
jest problem - faktycznie mozesz miec nadczynnosc tarczycy.
Ale - diagnozowanie i leczenie przez net jest niemozliwe. Dlatego - jak
radzi MB powinien Cie zbadac lekarz.
Vlad

3. Data: 2003-05-05 07:36:42

Od: jd <j...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata:-)" wrote:

> Witam!
> czy wynik ten jest na 100% pewny jezeli wyjdzie dobrze?
> czy trzeba jakies dodatkowe badania zrobic?

A badalas poziom T3 i T4?

TSH jest "na kase", pozostale dwa sa niestety we wlasnym zakresie...

jd

4. Data: 2003-05-05 09:46:02

Temat: Odp: tsh-tarczyca
Od: "Beata:-)" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A badalas poziom T3 i T4?
>
> TSH jest "na kase", pozostale dwa sa niestety we wlasnym zakresie...
>
> jd

akurat TSH mialam skierowanie od lekarza takze nic nie placilam
a T3 I T4 nic nie wspominala
aaaaa czyli te t3 i t4 mama sama sobie zrobic? jakies tak 25 zl jedno
Beatka

5. Data: 2003-05-05 11:25:21

Od: jd <j...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie daje glowy za to, ze trzeba KONIECZNIE wykonac badanie poziomu
hormonow T3 i T4. Wzoruje sie na przypadku z mojej rodziny, gdzie
wykonywano badania wszystkich trzech (tj. TSH, T3 i T4).

jd

ogniecione stopy
ACTIVELLE?
grypa
Surdopedagogika
Czesta potrzeba sikania u 3.5 rocznego dziecka w dzien i sikanie kropelkowe