tuje-balkon-czy w ogóle warto?

1. Data: 2006-10-27 11:24:01

Temat: tuje-balkon-czy w ogóle warto?
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SOrki za namolność...guglam i stwierdzam, ze kto miał/ma tuje na balkonie to
mu chorują/marnieją/usychają.

Czy wiec w ogóle warto toto trzymać na balkonie > 1 sezon?

pozdr.Hania

2. Data: 2006-10-27 11:43:37

Temat: Re: tuje-balkon-czy w ogóle warto?
Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> SOrki za namolność...guglam i stwierdzam, ze kto miał/ma tuje na balkonie
> mu chorują/marnieją/usychają.
>
> Czy wiec w ogóle warto toto trzymać na balkonie > 1 sezon?

Skoro marnieją i usychają to nie warto.

Pozdrawiam
Baśka

3. Data: 2006-10-27 12:31:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mu chorują/marnieją/usychają.
>
> Czy wiec w ogóle warto toto trzymać na balkonie > 1 sezon?

A czy ja się ewentualnie mogę dowiedzieć, JAKIE to tuje? odmiana wszak
nierówna odmianie, a i gatunków jest kilka. I tak na nosa - sporo będzie
właśnie zależeć od doboru rośliny.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-10-27 12:43:49

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> A czy ja się ewentualnie mogę dowiedzieć, JAKIE to tuje? odmiana wszak
> nierówna odmianie, a i gatunków jest kilka. I tak na nosa - sporo będzie
> właśnie zależeć od doboru rośliny.

ekhm, takie najpopularniejsze - przepraszam za lajkonikowatość: TZ miał na
balkonie takiego badylka, ja mu też przytargałam takiego samego, oba łysieją
podobnie, w każdym razie gęstymi krzakami tego nazwać teraz nie można.
Kupowałam 2 lata temu w promocji ;-)) w ogrodniczym - miało rosnąć szybko i
wysoko, a nie rośnie prawie wcale. Było jeszcze jedno, ale po zimei stało
się truchełkiem (żle okryte donice)...

Może ten opis pomoże...ew. może zasugerujesz, jakie są najodporniejsze?

pozdr.Hania

5. Data: 2006-10-27 13:09:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się truchełkiem (żle okryte donice)...
>
> Może ten opis pomoże...ew. może zasugerujesz, jakie są najodporniejsze?

Cóż, mam po prostu ogólne wrażenie, że do uprawy pojemnikowej wypadałoby
wybrać karłowe odmiany.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-10-27 13:16:30

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> Cóż, mam po prostu ogólne wrażenie, że do uprawy pojemnikowej wypadałoby
> wybrać karłowe odmiany.

ha! przekonałyście mnie.
Może ktoś ze Szczecina ma ochote na 2 dość mizerne (a w każdym razie
nieokazałe) kilkuletnie tuje? Miałabym pretekst do posadzenia nowych ;-))))

hania

laika pytanie o tuje w donicach
konkurs
Co to za grzyb?