Jakie to drzewo?

1. Data: 2006-10-28 10:43:28

Temat: Jakie to drzewo?
Od: "Nookie" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Myślę, że to najodpowiedniejsza grupa do tego pytania. Moi rodzice
mieszkają 30 lat w swoim mieszkaniu, a przed nimi rośnie drzewo.
Dzisiaj zaczęli się zastanawiać - co to jest za drzewo. No więc
pytanie do Was - ktoś rozpoznaje?

http://img93.imageshack.us/img93/449/img5052gz0.jpg

I w przybliżeniu - troche niewyraźne (zoom cyfrowy ;-))

http://img85.imageshack.us/img85/7517/img5055mf4.jpg

Pozdrawiam,
Szymon

2. Data: 2006-10-28 11:04:05

Temat: Re: Jakie to drzewo?
Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na moj rozum to jest lipa.

Nullification

3. Data: 2006-10-28 11:19:52

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton_" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na moj rozum to jest lipa.

Jeżeli masz na myśli jakość zdjeć to rzeczywiście są lipne. :-)
Natomiast na mój rozum to drzewo na pewno lipą nie jest.
Janusz

4. Data: 2006-10-28 13:20:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Nookie wrote:

> [...]
> mieszkają 30 lat w swoim mieszkaniu, a przed nimi rośnie drzewo.
> Dzisiaj zaczęli się zastanawiać - co to jest za drzewo. No więc

Jakbyś zrobił ostre zdjęcie liścia (zapewne wiele ich leży na ziemi),
byłoby znacznie łatwiej rozpoznać.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2006-10-28 14:49:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nookie" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]

Podejrzewam topolę:(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-10-28 18:54:22

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"

> Podejrzewam topolę:(

ja też :)
ale która z nich to już inna bajka, bo nie widać. ;)

--
ewa

7. Data: 2006-10-29 06:12:17

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz"

> ja też :)
> ale która z nich to już inna bajka, bo nie widać. ;)
>
> --
> ewa

Topola Simona
Populus simonii

8. Data: 2006-10-29 08:44:44

Od: "Nookie" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Jakbyś zrobił ostre zdjęcie liścia (zapewne wiele ich leży na ziemi),
> byłoby znacznie łatwiej rozpoznać.

No dobra. Dochodzenie trwa nadal. Zdjęcia liścia:

http://img242.imageshack.us/img242/9824/img5061lg8.j
pg

I od tyłu ;-)

http://img154.imageshack.us/img154/416/img5064dx8.jp

Szymon

9. Data: 2006-10-29 17:37:33

Od: "MCoola" <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy drzewo miało czarne owoce jak porzeczki, w smaku gorzkie ale jadalne?
Jeśli tak to może być czeremcha, chociasz liść bardziej przypomina morwę
która ma czarne lub białe mięsiste owoce ale to jest bardzo żadkie drzewo. W
całym powiecie Siemiatyckim istnieją tylko 2 takie drzewa (min. w Nurcu
Stacji\ Podl.). Mają po 60-80 lat i co rocznie owocują.
Pozdrawiam Mikołaj

10. Data: 2006-10-29 19:21:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ei2otr$2vi$1@atlantis.news.tpi.pl MCoola
<h...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> jest bardzo żadkie drzewo. W całym powiecie Siemiatyckim istnieją
> tylko 2 takie drzewa (min. w Nurcu Stacji\ Podl.). Mają po 60-80 lat

Hejka. Mieszkam w sąsiednim powiecie i mam odmienne doświadczenia. Morwy
towarzyszyły mi od najwcześniejszego dzieciństwa w postaci zapuszczonego
żywopłotu tuż pod moimi oknami. Było mnóstwo owoców: białych, różowych i
czarnych. W czasach świetności (lata 60-te) morwy osiągnęły wysokość prawie
5 metrów. Podejrzewam, że mocno pocięte resztki tego morwowego żywopłotu są
do dzisiaj. :-)
Pozdrawiam reminiscencyjnie Ja...cki

tuje-balkon-czy w ogóle warto?
laika pytanie o tuje w donicach