Warszawa - klon palmowy - gdzie?

1. Data: 2006-10-28 14:24:31

Temat: Warszawa - klon palmowy - gdzie?
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moze moje pytanie wyda sie dziwne, ale poszukuje w Warszawie
drzewa, klonu palmowego. Najlepiej zeby roslo na ulicy. Zna moze ktos
taka ulice z klonem? Bardzo prosze o nazwe ulicy :)

2. Data: 2007-10-03 10:32:56

Temat: Re: Warszawa - klon palmowy - gdzie?
Od: "drzewapolski.pl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, moze moje pytanie wyda sie dziwne, ale poszukuje w Warszawie
> drzewa, klonu palmowego. Najlepiej zeby roslo na ulicy. Zna moze ktos
> taka ulice z klonem? Bardzo prosze o nazwe ulicy :)

Polecam Ogród Botaniczny PAN (Al. Ujazdowskie 4). Tam widziałem ładny klon
palmowy. Niestety nie przy ulicy.

Robert
www.drzewapolski.pl

3. Data: 2007-10-03 12:49:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drzewapolski.pl pisze:
> [...]

Jeśli gdzieś NA ulicy znajdziesz rosnący klon palmowy, to mi kaktus...
Na ulicy to chyba tylko w Warszawie - sztuczne palmy rosną :-D

--
XL wiosenna

Jakie to drzewo?
tuje-balkon-czy w ogóle warto?