twardosc wody - testy w ulotkach

1. Data: 2005-07-05 21:00:51

Temat: twardosc wody - testy w ulotkach
Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dostalem do domu ulotke pewnej znanej firmy w ktorej byl test na
twardosc wody, oczywiscie wcale sie nie zdziwilem jak wyszedl ze mam
baaaardzo twarda wode :-))
jestem ciekawy czy kamukolwiek z Was wyszedl test "dosc twarda", bo ze
wyszedl ze miekka to nie uwierze :-))) te paski chyba sa tak zrobione ze
jak na nich nasikam albo zamocze bezposrednio w tym ich wynalazku to i
tak wyjdzie bardzo twarda :-)))))

Pozdrawiam Andrzej

2. Data: 2005-07-06 04:57:59

Temat: Re: twardosc wody - testy w ulotkach
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbadaj paskiem deszczówkę, albo wodę destylowaną to się naocznie przekonasz,
co to za test.
JAck

3. Data: 2005-07-06 06:11:15

Od: "Ushi" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostalem do domu ulotke pewnej znanej firmy w ktorej byl test na
> twardosc wody, oczywiscie wcale sie nie zdziwilem jak wyszedl ze mam
> baaaardzo twarda wode :-))

Heh, tez bylem podejrzliwy i zarazem ciekawy tego testu.
Przypuszczalem, ze jak to w tych "proszkowych" testach wyjdzie
mi baaardzo twarda woda, a tu...
Pomoczylem pasek, patrze, a tu mi wychodzi cos w okolicach
srednio twarda z lekkim zabarwieniem na wodzie miekkiej.

Czyli wychodzi na to, ze test nie jest "podkrecony".
Trzeba by bylo sprawdzic jakims niezaleznym testem twardosc
wody - ciekawe czy by wyszla znowu baaaardzo twarda woda.

Pozdrawiam
Ushi

4. Data: 2005-07-06 06:47:37

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kup tester w sklepie akwarystycznym i przekonaj się

Pozdrawiam emarcin

5. Data: 2005-07-06 08:30:40

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Seneczko" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wyszedl ze miekka to nie uwierze :-))) te paski chyba sa tak zrobione ze
> jak na nich nasikam albo zamocze bezposrednio w tym ich wynalazku to i

pare lat temu byla podobna akcja, ktos reklamowym papierkiem przetestował
wode podwojnie destylowaną i wyszlo mu że jest twarda :-)) Janusz Weiss
poswiecil temu jeden z programow "dzwonie do pani/pana..."

MaW

6. Data: 2005-07-06 08:48:31

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy gdzie mieszkasz. Np. na lubelszczyźnie (tam mieszkam) twarda woda to
normalka.

Robert

7. Data: 2005-07-06 10:03:29

Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Seneczko napisał:

> dostalem do domu ulotke pewnej znanej firmy w ktorej byl test na
> twardosc wody, oczywiscie wcale sie nie zdziwilem jak wyszedl ze mam
> baaaardzo twarda wode :-))

ja byłam przekonana, że wyjdzie baardzo twarda, ale okazało się, że
tylko dwa kwadraty się zabarwiły na różowo(co oznaczało chyba, że woda
średnio twarda).
> te paski chyba sa tak zrobione ze
> jak na nich nasikam albo zamocze bezposrednio w tym ich wynalazku to i
> tak wyjdzie bardzo twarda :-)))))

chyba wystarczy sprawdzić wodę destylowaną i bedzie wiadomo na ile test
jest wiarygodny.

ja się zastanawiam nad czymś innym. niektóre proszki maja w sobie jakiś
środek przeciw kamieniowi (przynajmniej tak na opakowaniu jest
napisane/narysowane), czy to wystarczy czy trzeba ten calgon(bo to o to
chodziło prawda :D) jeszcze dodatkowo sypać?

papatki
kanta
--
czy to nie czas na małe conieco?
tak to jest właśnie ten czas..

8. Data: 2005-07-06 10:17:29

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanta" <k...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisane/narysowane), czy to wystarczy czy trzeba ten calgon(bo to o
> to chodziło prawda :D) jeszcze dodatkowo sypać?

Żartujesz?

Tu poczytaj http://glinki.com/?l=rgoiqy

;-)))

J.

9. Data: 2005-07-06 10:45:35

Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak na nich nasikam albo zamocze bezposrednio w tym ich wynalazku to i tak

mi wyszło 2,5 na 4 możliwe kwadraty
w centrum Warszawy

ale podobno mój blok ma jakieś dodatkowe filtry

test działa poprawnie

plusz ( http://www.plusz.pl )

10. Data: 2005-07-06 19:18:49

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rpm napisał(a):
> Zależy gdzie mieszkasz. Np. na lubelszczyźnie (tam mieszkam) twarda woda to
> normalka.

Puławy :-))))
wode mamy z glebinowek

Pozdrawiam Andrzej

Zakup mieszkania,wymeldowanie, a zapis notarialny.
archiwalne numery
Ile za sprzątnie mieszkania?
Remont
Podwyżki cen mieszkań w Warszawie.