tym razem tusz :)

1. Data: 2004-06-17 10:11:00

Temat: tym razem tusz :)
Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie :)

Jesli ktos pamieta moj "watek skorny" to informuje, ze skora powoli dochodzi
do siebie na kremie BioSpecific Rehydration, mleczku, toniku (seria
pomaranczowa) i fluidzie AA (minimalne ilosci) :) Luszczenie mam juz
praktycznie za soba, pozostaly jedynie drobne zaczerwienienia :\

Tak.. tym razem nie moge zdecydowac sie na jakis konkretny tusz. Rzesy mam
naprawde krotkie, konczy mi sie wlasnie Lash Architekt, ktory de facto nie
zwalil mnie z nog, wiec chce go zmienic na "lepszy model" :)

Z opinii, ktore do tej pory przeczytalam wychodzi na to, ze owszem pogrubic
rzesy mozna sobie stosunkowo tanio (MF, Maybelline), ale wydluzyc.. ho..
ho.., Czy naprawde nie ma jakichs tanszych niz HR, Lancome czy YSL tuszy,
ktore by cos zdzialaly z moimi krotkimi rzesami? :( Z L'Oreal'em nie chce
miec juz nic wspolnego :\ A moze, ktorys z tych pogrubiajacych w miare
ladnie wydluza?

Prosze o opinie na podstawie wlasnych doswiadczen :)

Pozdrawiam PSO* :)

1. Data: 2004-06-17 11:26:55

Temat: Re: tym razem tusz :)
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore by cos zdzialaly z moimi krotkimi rzesami? :( Z L'Oreal'em nie chce
> miec juz nic wspolnego :\ A moze, ktorys z tych pogrubiajacych w miare

Ja polecam nowy Bourjois Pump Up
Na mnie sie sprawdza pod warunkiem użycia zalotki. A wydłuża swietnie przy
użyciu mojego patentu - przed pomalowaniem rzęs lekko je zwilżam (nawet
czasem śliną;) O wiele lepiej się wtedy malują.
Pozdrawiam
Kroofka

1. Data: 2004-06-17 14:01:13

Od: Malina <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSO wrote:

> [...]

> ladnie wydluza?

> Prosze o opinie na podstawie wlasnych doswiadczen :)

Hmm, jak dla mnie niezle sprawdza sie Lumene Extra Volume, niby wlasnie
pogrubiajacy, ale przy zrecznym uzyciu (pomalowac raz delikatnie,
poczekac moment, poprawic koncowki) mozna osiagnac niezle efekty, ktore
o dziwo trwaja dosc dlugo, przy czym nie skleja rzes itd. Uwaga:
*wydluzajacy* Lumene może tez byc dobry, ale jak dla mnie ma duzo gorsza
"szczotke" - podczas gdy wspomniany Volume ma swietna.

M.

1. Data: 2004-06-17 14:24:36

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> użyciu mojego patentu - przed pomalowaniem rzęs lekko je zwilżam (nawet
> czasem śliną;) O wiele lepiej się wtedy malują.

Dzieki Kroofko :) Chyba juz nie dostane zadnych innych propozycji :(
Zastanowie sie jeszcze czy wybrac "twoj" Bourjois Pump Up czym moze MF 2000
Calorie (podobno tez co nieco wydluza ;)) Na pewno jednak nie zdecyduje sie
na zalotke, bo jej widok dziala na mnie podobnie jak widok aparatu na zeby..
brrrrr :-o ;)

Pozdrawiam PSO*

1. Data: 2004-06-17 14:38:40

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2000 kalorii moim zdaniem nie wydłuża!!! Spóbuj lepiej more lashes,
najlepiej przetestuj w perfumerii najpierw, ponieważ nie wszystkim on
pasuje.
Jego działanie: faktycznie rozdziela rzęsy, trzeba się naprawde postarać aby
posklejać, troszkę pogrubia i troche wydłuża, przynajmniej tak działą na
moje.

Justyna

1. Data: 2004-06-17 14:45:53

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze MF 2000
> Calorie (podobno tez co nieco wydluza ;))
nie zauważyłam praktycznie żadnego wydłużania, a stosuję go od kilku lat...

1. Data: 2004-06-17 15:16:17

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 2000 kalorii moim zdaniem nie wydłuża!!! Spóbuj lepiej more lashes,

more lashes nie wydluza. Rzesy sa po nim ladnie rozdzielone i pogrubione,
ale raczej nie zuwazylam wydluzenia.
Ja uzywam tuszu maybelline podkrecajaco- pogrubiajacego i on nawet troche
wydluza, ale tez pogrubia, polecam.

1. Data: 2004-06-17 19:45:22

Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli wynika z tego, że prawie nic nie wydłuża...

Justyna

1. Data: 2004-06-17 22:34:01

Od: "{Su}" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli wynika z tego, że prawie nic nie wydłuża...

Kup sobie sztuczne rzesy, potnij na pojedyncze kepki,
skroc do rozmairow bardziej naturalnych i doklejaj.
Nie tam odrazu zeby codzinnie, ale "na wyjscie".
Nie wychodzi odrazu, ale metoda prob i bledow
po tygodniu zajmuje to kilka sekund i efekt oszolamiajacy.
Pozdrawia Su.
gg 2504207
_____________________________
kto dosiadł konia ten dosiadł wiatru...
_____________________________

1. Data: 2004-06-18 05:14:16

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wychodzi odrazu, ale metoda prob i bledow
> po tygodniu zajmuje to kilka sekund i efekt oszolamiajacy.

To chyba metoda dla mistrzyn :) U mnie jak podejrzewam efekty bylyby
oplakane.. nawet zwyklym tuszem nie zawsze sie dobrze umaluje :\ Dlatego na
pewno nie zdecyduje sie na te "bialo - czarne", tym bardziej, ze chodzi mi o
makijaz codzienny :) Pozostaje mi Pump Up z tego co widze.. mowi sie trudno.
Wydluzy to dobrze, nie wydluzy - tez jakos przezyje :) Moze kiedys wzbogace
sie na jakiegos Diora ;)

Pozdrawiam

PSO*

Tak po namysle Su, chyba jednak kiedys sprobuje twojej metody, tak jak
mowisz - na wyjscie :))

silikonowy biustonosz
A'propos Ziai - chwal
podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne
Plamy z parafiny
krem pod oczy