uciazliwe przeziebienie

1. Data: 2002-09-19 13:00:57

Temat: uciazliwe przeziebienie
Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pewno moja prosba wyda wam sie glupia blaha i czesto spotykana ale prosze
poradzcie mi co jest najlepsze na przeziebienie.na pewno macie jakies swoje
super sposoby na pozbycie sie tego okropienstwa.bardzo mnie to meczy,nie
moge oddychac woda leje sie z nosa,a poza tym co bede pisac pewnie nie raz
to przezyliscie i wiecie jakie to jest uciazliwe.prosze o
porady.pozdrAwiam.marta

2. Data: 2002-09-19 14:47:15

Temat: Re: uciazliwe przeziebienie
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge oddychac woda leje sie z nosa,a poza tym co bede pisac pewnie nie raz
> to przezyliscie i wiecie jakie to jest uciazliwe.prosze o

bardzo dobry jest gripex!!!!!, lozio, duzo herbatki z cytrynka i jakies
dobre kropelki do noska (zebys nie musiala sie meczyc), takie, ktore od razu
odblokowuja sluzowke i wysuszaja, ze oddychasz zypelnie normalnie (tylko
takich kropel czy sprayunie mozna stosowac dlugo, bo mozna sie od nich
uzaleznic i sluzowke zniszczyc). Przydalaby sie tez muzyczka relaksujacy,
dobry film lub dobra ksiazka,
Wracaj szybko do zdrowia!!!

3. Data: 2002-09-22 10:22:43

Od: "Krystyna Brzoza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej nie dopuścić do takiego stanu i łykać profilaktycznie
Rutinoscorbin lub coś w tym stylu. Coś, co zawiera Witaminę C. Najwięcej jej
jest w papryce (świeżej)! Pozdrawiam Krynia

terminy medyczne - znowu proszę o pomoc w tłumaczeniu
Po co posiew?
tabletki a planowanie
Przypuszczalnie dysortografia, psycholodzy i zaco sie płaci podatki.
chrapanie :-(((