ucieczka do lepszego świata

1. Data: 2003-06-19 15:50:28

Temat: Re: ucieczka do lepszego świata
Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bcsbos$qo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> masz na myśli krytyczne podejście w pisaniu do swoich grzechów?
> sztuką jest nie podchodzić do tego inaczej, chyba, że jest się pewnego
> rodzaju bezsercowcem..., a są i tacy.
> sztuką jest też być razem nie rezygnując z siebie....
>
> Użytkownik "Vesemir" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

Po prostu może pisać - i do tego krytcznie nie. I tak jak będzie to
grafomaństwo to nikt na to nie zwróci uwagi.
Ale sam jej grzech tak - czyli do tego podchodze krytycznie.
Choć przecież kazdy ma prawo (?) niszczyć zaufanie i miłość na którą
pracował.
Chociaż przecież nie mogę krytykować - to nie moja miłość, nie moje zaufanie
i nie moje życie.

Vesemir

1. Data: 2003-06-19 16:26:50

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moją szufladą jest dyskietka.........
nie chciałabym nikogo zamęczać, liczę na chwilowe oderwanie się
rzeczywistości i nie sądzę, aby to kiedykolwiek ujrzało światło dzienne.
wiem natomiast, że do rozmowy na taki temat face to face z profesjonalistą
muszę nabrać siły..., a twardy dysk nie pyta, przyjmuje, czasami należy mu
się mały reset.
Pisanie to też pewien reset dla mnie...

1. Data: 2003-06-19 16:42:12

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz, nie zgodzę się z tym, że każdy ma prawo do zniszczenia swojej pracy
nad wszystkimi wartościami w związku, to raczej jak domek z kart: stawiasz
go i nie masz możliwości zabrać ze sobą bez ryzyka zburzenia, utraty którejś
karty.....odchodząc z podwórka......

pewnie, że łatwiej byłoby żyć z jakimś usprawiedliwieniem, ale mimo wszystko
rachunek zysku i strat post factum jest mocno na minus, a doświadczenia
raczej bardziej pieką, niż uczą.
- przyzwyczaiłam się do krytyki, żyję z nią od roku.
Marta

1. Data: 2003-06-19 19:02:45

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

hej!
wiesz ja tam nikogo nie zdradzilam ale byl taki czas (jak jescze bylam w
Polsce), ze tez pisalam. i traktowalam swoje pisanie jako ucieczka od nudnego
swiata. moi bochaterzy byli przerozni, glownie kobiety. byly zupelnie inne niz
ja i ich swiat byl inny niz moj, kolorowy i pelen akcij. napisalam z
kilkanascie opowiadan i troche wierszy. przywiazlam je wszystkie ze soba do
Stanow. czytam je czesto. ale tutaj cos mi sie stalo i juz nie potrafie pisac,
zupelnie tego nie rozumiem, zaczynam i nie koncze :(

pozdr
kasia

1. Data: 2003-06-19 19:26:14

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości

O jej ależ Ty daleko od nas jesteś!
Jak sobie tam radzisz? :-)
Nie masz ochoty wrócić?

m.

1. Data: 2003-06-19 19:55:04

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybym podobnie jak Ty pisała wcześniej, inaczej teraz wyglądałoby moje
życie....(tu odrobina samokrytyki.......:)
Od czasu studiów nie pisałam opowiadań, ale materiał wyjściowy znalazłabym
bez kłopotu...
Piszesz i nie kończysz, ponieważ przypuszczalnie inna ważna sprawa kradnie
Ci czas albo na tyle absorbuje, że nie wkładasz w to odpowiednich starań.
Wyłącz się po prostu, pisz o tym co czujesz. Nigdy nie przeżywa się dwa razy
własnego życia......,może dlatego warto coś uwieczniać...

1. Data: 2003-06-19 19:55:17

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2003-06-19 19:55:28

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
>

> O jej ależ Ty daleko od nas jesteś!
> Jak sobie tam radzisz? :-)
> Nie masz ochoty wrócić?

oj daleko , daleko :) ale czuje sie prawie jak w Polsce, gdzie nie spojrzysz
tam Polacy :)
ochoty wrocic nie mam. do czego?. studiow w Polsce skonczonych nie mam, a jesli
nawet bym miala to znajde prace pozwalajaca mi na kupno domu i zycie w miare
przyzwoicie?
niczego mi tu nie brakuje, no moze mego natchnienia do pisania :(

kasia

1. Data: 2003-06-19 20:43:01

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej bardziej pieką, niż uczą.
> - przyzwyczaiłam się do krytyki, żyję z nią od roku.

Przepraszam Cię bardzo.
Nie mam prawa do krytyki.
Po prostu dokonuję osobistej projekcji w świat swoich emocji.
Ty MASZ prawo do wszystkiego: nawet do błędów i chwil do zapomnienia.
I obowiązek ponoszenia za to konsekwencji. Jak kazdy.
Życzę ci abyś się odnalazła w tej sytuacji jak najlepiej.

Vesemir

1. Data: 2003-06-20 20:03:01

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty MASZ prawo do wszystkiego: nawet do błędów i chwil do zapomnienia.

spotkałam się z odmienną opinią odnośnie tych właśnie moich praw, ponieważ z
tego wątpliwego przywileju skorzystałam

> I obowiązek ponoszenia za to konsekwencji. Jak kazdy.

to mój nowy, szczególnie ciężki w powiązaniu z pozostałymi macierzyńskimi...

> Życzę ci abyś się odnalazła w tej sytuacji jak najlepiej.

dziękuję, już jest inaczej.
Marta

depresja, nie-wiara w siebie itp.
Poczucie bezpieczeństwa społecznego