uciekinier

41. Data: 2009-04-03 09:44:11

Temat: Re: uciekinier
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> Potem znowu rzucam tekst, cisza, glob sie odzywa i ...
> z miejsca nadinterpretowuje m�j tekst.
>
> Duzo mamy w Polsce takich temat�w, uwazam ze mozna je
> wyprostowac. Przeszkadzaja jednak w tym uniki.
> Niestety, jestesmy sk��cenie i mamy pomieszan� faktografi�
> przez roznych cwaniak�w. Nasze emocje buzuj�, wyrzucamy z
> siebie p�s��wka, nad-interpretujemy.
>
> Nie chcemy rownoczesnie tego prostowac bo ... moze upadnie nasz
> dotychczasowy obraz rzeczywistosci i okaze sie ze mylilismy sie?
> Tylko ze przekreconym obrazem rzeczywistosci zle sie zyje.

Najgorsze jest to ,że tekst mogą w ręce brać różne niemyte dusze i
wychodzą z tego takie bzdury jak z ofiar robienie przestępców.Wcale
sprawa marcowa nie jest przemilczana,ale kiedyś chodziliście do szkół
i tak wtenczas było.A Jaruzelski to oczywiście zdrajca,był figurantem
moskwy,a moskwie nie zależało na otwartym konflikcie z polską,więc
Jaruzelski dostał rozkaz uspokoić w polsce sytułacje i go wykonał[stan
wojenny].On nikogo nie ratował,tylko wykonywał rozkaz.To zdrajca
ojczyzny,nie ma inaczej.

42. Data: 2009-04-03 09:48:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gr4joj$bc$1@news.onet.pl...

Jasne, ok. Czasu brak.

Jednak wydawało mi sie ze temat marca 68 jest dla Ciebie palący,
skoro przy wspomnieniach o Auswitz, napomnknełes o tym.
Dodatkowo cos mowiles o zamilczeniu (slusznie) i o "prawdziwym Polaku".

Poniewaz wydawało mi sie ze posiadasz znany z mediów i nieprawdziwy
obraz tamtej rzeczywistosci, po prostu sugerowałem tylko
zobaczenie roli Jaruzelskiego w tamtym czasie. Oraz Geremka.
Wlasnie _zamilczane_ roli.
Mam nadzieje ze nie obawiasz sie szukac w tym własnie kierunku ;)

Ogolnie - temat bardzo ciekawy! Przy okazji, polecam też ciekawy temat
tzw. Pogrom kielecki!

Pozdr,
Duch

43. Data: 2009-04-04 00:26:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Zaraz.... kochanki bym tu nie mieszał. Kochanka osoby publicznej
> to fakt publiczy.

Zaraz... o jakiej kochance Ty piszesz? To było dziecko
przedmałżeńskie, a nie pozamałżeńskie (o ile było).

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-04-04 00:36:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Zaraz.... kochanki bym tu nie mieszał. Kochanka osoby publicznej
> to fakt publiczy. I nie ma to nic wspólnego z opluwaniem. Kochanka
> jest faktem jak u Marcinkiewicza czy Sarkoziego.

A poza tym - czy to, że Sarkozy czy Marcinkiewicz posiadają kochankę
(co noc, co noc:D) wpływa w jakikolwiek sposób na Twoje życie? Nie
lepiej, żeby nim się zajął, zamiast zaglądać komuś w rozporek czy do
kabrioletu/przymierzalni? Chyba, że Twoje jest zbyt mało emocjonujące.
Ale to już Twój (i nie tylko, jak widać) problem :>

--
Pozdrawiam - Aicha

45. Data: 2009-04-04 00:38:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> A poza tym - czy to, że Sarkozy czy Marcinkiewicz posiadają kochankę
> (co noc, co noc:D) wpływa w jakikolwiek sposób na Twoje życie? Nie
> lepiej, żeby nim się zajął,

żebyś...

--
Pozdrawiam - Aicha

46. Data: 2009-04-04 00:45:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał:

> E ? ;)

E:
Panslavista:
Redart:

--
Pozdrawiam - Aicha

47. Data: 2009-04-04 03:25:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E:
> Panslavista:
> Redart:
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Aa?! 8-()

48. Data: 2009-04-06 10:58:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Zaraz... o jakiej kochance Ty piszesz? To było dziecko
> przedmałżeńskie, a nie pozamałżeńskie (o ile było).

No nie ;) mam sie wciagnac w dyskusje co rozumiem pod pojeciem kochanka.
Nie ma!
Duch

kaspar hauser
sytuacja staje się dramatyczna