uciekinier

1. Data: 2009-04-01 13:32:06

Temat: uciekinier
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/c8r5qj

"Film dokumentalny stworzony przez TVP, w którym więzień 918 KL
Auschwitz - Kazimierz Piechowski - opowiada historię swego pobytu w
obozie i ucieczki z niego, uważanej za najbardziej brawurową ucieczkę w
historii obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu"

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-04-01 14:27:53

Temat: Re: uciekinier
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> obozie i ucieczki z niego, uważanej za najbardziej brawurową ucieczkę w
> historii obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu"

to jest ze specjalną dedykacją dla cebeneta

3. Data: 2009-04-01 14:35:33

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i ucieczki z niego, uważanej za najbardziej brawurową ucieczkę w historii

A są może jakieś filmu o wypędzaniu zydów w '68 - 72 ? Temat przemilczany
właściwie,
a wydarzenia również dramatyczne a dużo bliższe:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Marzec_1968#Anty.C5.BCy
dowskie_dzia.C5.82ania_w.C5.82adz

4. Data: 2009-04-01 14:38:45

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Marzec_1968#Anty.C5.BCy
dowskie_dzia.C5.82ania_w.C5.82adz

BTW. Dlatego też śmieszy mnie sformułowanie 'żydokomuna' ...
http://www.zwoje-scrolls.com/zwoje07/text04p.htm

5. Data: 2009-04-01 14:44:18

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
>
> A są może jakieś filmu o wypędzaniu zydów w '68 - 72 ? Temat
> przemilczany właściwie,
> a wydarzenia również dramatyczne a dużo bliższe:

filmu nie widziałem, ale na pewno jest piosenka :
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut/Balla
da+peronowa

rili, autor słów pisał ją właśnie na kanwie tychże wydarzeń.
ale mi przypasowały też do emigracji tuskowej.
i se ją gramy

a film o kazimierzu piechowskim - niesamowita sprawa.

6. Data: 2009-04-02 11:09:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]

Szok.
Najbardziej przemówili do mnie stare zdjęcia z obozu i SSmanami,
oraz Piechowski ktory przechadza sie obok SSmanów (fotomontaż)
Nastepnie zdjęcia znikają i pokazuje się współczesny obraz,
dokładnie tego samego miejsca.

Ale całość - niesamowita.

Duch

7. Data: 2009-04-02 11:10:25

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gqvuad$a6m$1@news.onet.pl...

> BTW. Dlatego też śmieszy mnie sformułowanie 'żydokomuna' ...

Co smiesznego w 'zydokomuna'? raczej tragicznego, smutnego
Duch

8. Data: 2009-04-02 11:13:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gqvu4d$9l0$1@news.onet.pl...

> A są może jakieś filmu o wypędzaniu zydów w '68 - 72 ? Temat przemilczany
> właściwie,
> a wydarzenia również dramatyczne a dużo bliższe:

bez porównania mniej dramatyczne.
A temat przemilczany... jak sporo informacji o PRL jest przemilczanych.
Dopiero teraz zaczyna sie cos pokazywac, odslania sie tabu wokolo Walesy
itp.

W marcowych, zobacz jaka była rola
Jaruzelskiego (dzisiejszego bohatera Wyborczej), oraz co robił wtedy
Geremek,
bedziesz wiedział czemu przemilczany :)
Duch

9. Data: 2009-04-02 11:35:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Co smiesznego w 'zydokomuna'? raczej tragicznego, smutnego
> Duch

A po co terminowi prawnemu, socjologicznemu i historycznemu nadawać
zabarwienie uczuciowe? Mnie on nie ziębi ani nie grzeje. Jest za to dowodem
ustawicznych zdrad Moise Chazarów. Raz kurwy - zawsze kurwy.

10. Data: 2009-04-02 11:40:02

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Dla mnie przewrotne i tragiczne jest to ze tylu zydów budowalo komunistyczny
system w Polsce,
a potem ten system zjadl swoich zalozycieli.
Duch

kaspar hauser
sytuacja staje się dramatyczna
POTWIERDZENIE