uciekinier

11. Data: 2009-04-02 12:14:27

Temat: Re: uciekinier
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
news:gr286i$tmu$3@news.dialog.net.pl...
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>
> Dla mnie przewrotne i tragiczne jest to ze tylu zydów budowalo
> komunistyczny system w Polsce,
> a potem ten system zjadl swoich zalozycieli.

To bardzo wygodne dla 'Prawdziwych Polaków' uznawac, ze
we wszystkich katastrofach na swoim terenie byli manipulowana i bezradna
mniejszoscia, która mogla tylko sie przygladac, jak te paskudne zydy
rozgrywaja swoja Wielka Gre Na Arenie Swiatowej Do Dzis.

Wczesniej byli zaborcy, zaborcy znikneli, pojawil sie Hitler i Stalin,
Hitler zniknal ... Za to Stalin, nawet juz zza grobu, dobrze wiedzial,
jak to sie robi, zeby 'Prawdziwy Polak' nie nazywal swojej kleski
Stalinem, ale Zydem. No i zwie do dzis.

12. Data: 2009-04-02 12:29:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał(a):
> [...]
> Hitler zniknal ... Za to Stalin, nawet juz zza grobu, dobrze wiedzial,
> jak to sie robi, zeby 'Prawdziwy Polak' nie nazywal swojej kleski

Przecież w tym artykule jest opisana ta manipulacja,tylko
zakompleksiony duch czyta tak,jakby stara propaganda nadal działała.

13. Data: 2009-04-02 12:47:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gr2a80$7ph$1@news.onet.pl...

Ani nie zaciekawil Cie Jaruzelski, ani geneza slowa "zydokomuna",
ani Geremek....
kurcze, na kazda moja próbe pogadania o historycznych konkretach,
Ty robisz ze mnie "tropiciela paskundych zydów".
Tylko ze ... mnie to w ogole nie interesuje.

Jestem dla Ciebie tropicielem.
Ale zauwaz - to wlasnie Ty reagujesz bardzo
emocjonalnie. Zupelnie nie podejmujesz polemiki.
Dlaczego tak?
Historia jest bardzo ciekawa.

-----
Zreszta, na sprawe ujawnienia szczegolów o Walesie (w innym watku)
rowniez inni reaguja dosc emocjonalnie a malo merytorycznie
W stylu: nie wyciagac spraw na swiatlo dzienne! + I emocje, krzyk.

Czy udziela sie ostatnio jakas atmosfera w mediach?
(nie wiem, nie ogladam, ale czesto tak jest).

Najlepiej byloby pogadac o historii, tak normalnie, dlaczego nie mozna?

Pozdr,
Duch

14. Data: 2009-04-02 12:55:28

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ty robisz ze mnie "tropiciela paskundych zydów".
> Tylko ze ... mnie to w ogole nie interesuje.
Gdzie ? Mówisz o jakichs starych dyskusjach ?

15. Data: 2009-04-02 13:18:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci

> Hitler zniknal ... Za to Stalin, nawet juz zza grobu, dobrze wiedzial,
> jak to sie robi, zeby 'Prawdziwy Polak' nie nazywal swojej kleski
> Stalinem, ale Zydem. No i zwie do dzis.

I na wszystko sa dowody.

16. Data: 2009-04-02 13:20:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie udawaja, na moje odpowiedziales tak:

17. Data: 2009-04-02 13:41:41

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "To bardzo wygodne dla 'Prawdziwych Polaków' uznawac, ze
> we wszystkich katastrofach na swoim terenie byli manipulowana i bezradna

Tak, to byla odpowiedz na Twoje:
"Dla mnie przewrotne i tragiczne jest to ze tylu zydów budowalo
komunistyczny
system w Polsce, a potem ten system zjadl swoich zalozycieli."

Gdzie ten Jaruzelski i Geremek w Twoim poczuciu tragedii ? Zydami byli czy
jak ?

18. Data: 2009-04-02 13:53:54

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gr2fbh$mfi$1@news.onet.pl...

> Gdzie ten Jaruzelski i Geremek w Twoim poczuciu tragedii ? Zydami byli czy
> jak ?

zupelnie nie odpowiedzales mi na ciekawe pytanie,
jaka byla rola Jaruzelskiego i Geremka w tamtych wydarzeniach.
Zamiast tego zarzucales mi i znowu zarzucasz tropienie Zydów :)

Wiesz co?
Ciebie sprawa marca 68 wcale nie interesuje, ani tego czemu jest
przemilczana
- po prostu jest to okazja zeby pokazac jakis rzekomych
prawdziwych polaków ktorzy rzekomo za wszystko obwinija zydów.
I mnie tez pod to podciagasz :)
Skad w ogóle taka potrzeba? Wole merytoryczna dyskusje!
Duch

19. Data: 2009-04-02 14:06:49

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zupelnie nie odpowiedzales mi na ciekawe pytanie,
> jaka byla rola Jaruzelskiego i Geremka w tamtych wydarzeniach.
> Zamiast tego zarzucales mi i znowu zarzucasz tropienie Zydów :)

Stary, to pytanie widze pierwszy raz na oczy ;) i ciesze sie, ze je wyklules
w koncu ;) Moze cos przeoczylem, ale ja zapracowany czlowiek jestem ;)))
Pomysle nad tym, co co pytasz, poszperam ... Moze dojde do jakichs
ciekawych wniosków, na chwile obecna za slabo znam temat.

20. Data: 2009-04-02 14:14:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gr2gql$q4d$1@news.onet.pl...

Ok, kumam,
w tym watku pisze w innym poscie:

"
zobacz jaka byla rola
Jaruzelskiego (dzisiejszego bohatera Wyborczej), oraz co robil wtedy
Geremek,
bedziesz wiedzial czemu przemilczany :)
"

kaspar hauser