uczulenie na slonce???

1. Data: 2002-07-30 17:28:04

Temat: uczulenie na slonce???
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktoś sie z tym spotkal a co wazniejsze znalazl dobry sposob na
pozbycie sie- dajcie znać.
jak to wyglada u mnie? kazdego lata mam na dekolcie- czerwone plamy, potem
zmieniaja sie w krostki. Czaswm swedza czasem nie. Dermatolog mowi, ze to
od slonca i ze to przez tabletki antykoncepcyjne.
Pozdrawiam
Dominika

2. Data: 2002-07-30 20:03:14

Temat: Re: uczulenie na slonce???
Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z naukowego punktu widzenia to ci nie pomogę, ale moja ciocia to ma. W tym
roku spróbowała solarium, opalila sie nieco i mowila ze uczulenie jest duzo
mniejsze.
katka

3. Data: 2002-07-31 07:00:40

Temat: Odp: uczulenie na slonce???
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ai6iaa$29o$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zmieniaja sie w krostki. Czaswm swedza czasem nie. Dermatolog mowi, ze to
> od slonca i ze to przez tabletki antykoncepcyjne.

Mam to samo, niestety.... kiedyś dermatolog poradziła mi, żebym już od
początku marca zaczęła przyjmować betakaroten, skóra miałaby się "wzmocnić".
Pomogło, rzeczywiście, i już drugi sezon to praktykuję.

A.

4. Data: 2002-07-31 11:27:28

Od: morelka <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 19:28:04 +0200, "Tomek" <t...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>zmieniaja sie w krostki. Czaswm swedza czasem nie. Dermatolog mowi, ze to
>od slonca i ze to przez tabletki antykoncepcyjne.

przecietnie co drugi rok mam uczulenie na slonce, jedyna rada to nie
siedziec duzo na sloncu i wysokie filtry(30 wzwyz)
zlagodzic mozna pijac wapno, smarujac mascia cynkowa i innymi na
uczulenia, ktorych nazw nie pamietam niestety(zapytaj w aptece - na
pewno cos ci doradza)
pozrawiam

morelka

Re: rak pluc