uda i posladki

1. Data: 2005-01-23 11:53:05

Temat: uda i posladki
Od: "lemurek" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi podac jakies skuteczne cwiczenia na pozbycie sie
centymetrow z ud i posladkow do pasa jestem szczupla a dol to sama tragedia
help

1. Data: 2005-01-23 12:42:26

Temat: Re: uda i posladki
Od: "Dana13" <k...@i...wanadoo.nl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam ten sam problem - tyje w udach i bidorach. Po półrocznym pobycie w USA,
przytyłam do rozmiary 40. Teraz nosze rozmiar 36!!! Schudłam dzięki
codziennym! ćwiczeniom na steperze (2000-3000 stepków) w ciągu jakiś dwóch
miesięcy. Podkreślam, że przy tym w ogóle nie ograniczam sie z jedzeniem,
jem tyle samo co zwykle. Jedyny problem, to że przez pierwszy miesiąc nie
było widać żadnych efektów, ale poźniej poszło błyskawicznie! Najważniejsza
jest konsekwensja i silna wola...

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

1. Data: 2005-01-23 12:50:47

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

lemurek wrote:

> czy ktos moze mi podac jakies skuteczne cwiczenia na pozbycie sie
> centymetrow z ud i posladkow do pasa jestem szczupla a dol to sama tragedia
> help

Chodzenie. Po plaskim i po schodach. Ja zjechalam slicznie w Irlandii -
do spozywczego mialam 40 minut w jedna strone po pagorkach >:) Znajoma
zaczela po prostu chodzic na piechote czesc drogi do pracy - wysiada 2
stacje metra wczesniej i tak samo z powrotem, tak na oko zgubila jedna
trzecia obwodu od dwoch miesiecy...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-01-23 13:00:34

Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moze mi podac jakies skuteczne cwiczenia na pozbycie sie
> centymetrow z ud i posladkow do pasa jestem szczupla a dol to sama
tragedia
> help

Ello
Co by ci ktos nie odpisał nie ma takiego ćwiczenia.
Wszystko zależy od genetyki. Widzisz pewnie kobiety z extra
figurką co nic nie robią, i takie co sie wysilają a wyglądaja gorzej...

Jedno ćwiczenie zazwyczaj nie pomaga i trzeba
trenowac regularnie.

Co moge polecić by spalić tłuszcz:

a) udac się na siłownie, gdzie poprosic trenera
o rozpisanie planu mówiąc mu co się chce uzyskac.

b) spytac o diętę i sie do niej stosowac. Jesli
chodzi o wspomagacze takie jak karnitynka by spalić tłuszc
można stosowac, ale jesli nie ma kasy - to
30-40 minut przed treningiem wypić bardzo mocna kawę.
(pozniej wysiłek fizyczn musi byc umiarkowany -
wtedy kofeina bedzie palic tłuszcz, gdy będzie zbyt duży
pewnie zacznei palic mięśnie jako paliwo do ćwiczeń i
zapewne schudniesz u góry - czyli mozna łyknąc kawke
i smigac na rowerze po lesie). W diecie także ważne jest
pozbycie się dziadostwa z jedzienia, czyli hamburgery
chleb biały zastąpić czarnym, no i przede wszystkim
zamiast pic jakiekolwiek napoje (gazowane, z kartonu)
lepiej pić wode. Można pijac same napoje a nic nie jedzac
elegancko przytyć - tzm jest strasznie dużo cukru - w coli
chyba 20 kostek na poltora litra, w innych badziewiach kolorowych
nawet 40. To czesto bład i nic nie jedzac tyjemy a nie wiemy czemu.
Jesc regularnie posiłki - 5 razy na dzien. Jak sie jest w pracy to sobie
zabrac tam jedzonko. Obiady takie jak schabowy - robiuone w domu
mozna smialo jesc (choc wszystko ma umiar) - napewno taki obiad
nie da w tyłek tak jak jeden hamburger (a uzyskamy tłuszc ktory tez jest
potzrebny w diecie... nie mozna go odrzucic)

c) polecam basen, steper i rowerek

No i rada, na siłownie nie martwic sie ze jak trener kaze trenowac to
bedziesz miala umiesnione łydki czy cos... to wcale nei tak łatwo
przychodzi...

--
/GrzechG

My www --> http://www.grzechg.tk

Skusiłam się na Bielendę...
Promocja kosmetyków
poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu
Wroclaw-dobry fryzjer
Bielenda