uda i posladki

1. Data: 2005-01-23 11:54:23

Temat: uda i posladki
Od: "lemurek" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze zna skuteczne cwiczenia na pozbycie sie kilku centymetrow w
udach i na posladkach odchudzanie nie wchodzi w gre do pasa jestem szczupla
tylko ten dół help

1. Data: 2005-01-24 17:49:37

Temat: Re: uda i posladki
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemurek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> czy ktos moze zna skuteczne cwiczenia na pozbycie sie kilku centymetrow w
> udach i na posladkach odchudzanie nie wchodzi w gre do pasa jestem
szczupla

1. W jednej książce o modelowaniu sylwetki wyczytałam, że najskuteczniejszym
i najszybszym sposobem na wyszczuplenie ud jest rower (stacjonarny). Należy
nastawić na najmniejsze obciążenie i bardzo szybko pedałować. Niestety
minimum 30 minut, przynajmniej 3 razy w tygodniu (im częściej, tym szybszy
efekt).

2. Basen - należy zaopatrzyć się w deskę, uwalić się na nią górną częścią
ciała i włączyć tylko napęd nożny (ale nie taki żabi, lecz nożycowy). Na
początku nogi będa bardzo szybko 'mdlały' z przemęczenia, ale trzeba być
twardym :)

3. Przy jakichkolwiek ćwiczeniach na siłowni, a nawet wykonywanych w domu
ćwiczeniach z obciążeniem należy pamiętać o zasadzie: duża ilość powtórzeń z
małym obiążeniem. Wystarczy się zaopatrzyć w lekkie hantelki (tak do 2,5 kg)
i trochę lżejsze obciążniki na nogi. I robić przysiady oraz machać takimi
obciążonymi nogami pod różnym kątem (w pozycji stojącej, siedzącej,
klęczącej i leżącej, itp - dokładne opisy ćwiczeń ze zdjęciami musisz sobie
wyguglać)

4. Jeśli nie lubisz się przemęczać, to polecam ćwiczenia Pilatesa. Na efekt
trzeba będzie poczekać trochę dłużej (to również zależy od tego ile czasu
wygospodarujesz na ćwiczenia tygodniowo), ale oprócz wyszczuplenia nóg
skorzystasz z innych dobrodziejstw - wysmuklenia całej sylwetki, pozbycia
się cellulitu, pięknie wyrzeźbionego brzucha, wzmocnionego kręgosłupa,
poprawnego oddychania, a w długim okresie - harmonijnie rozwiniętego całego
ciała. Polecam www.pilates.pl

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

uda i posladki
Skusiłam się na Bielendę...
Promocja kosmetyków
poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu
Wroclaw-dobry fryzjer