Podklad dla cery dojrzalej

1. Data: 2005-01-23 12:14:50

Temat: Podklad dla cery dojrzalej
Od: "Krasnodebscy" <k...@i...wanadoo.nl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam podkladu do cery dojrzalej z górnej pólki. Do tej pory uzywalam Face
Sculptor Heleny Rubinstein, ale teraz chcialabym zmienic go na jakis z
wlasciwosciami rozswietlajacymi, odbujajacy swiatlo. Sprawdzilam opinie w
KWC, ale zaden z rozswietlajacych podkladów nie byl przeznaczony szczególnie
do dojrzalej cery.

Z góry dziekuje.

D.

1. Data: 2005-01-23 12:29:32

Temat: Re: Podklad dla cery dojrzalej
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnodebscy" <k...@i...wanadoo.nl>
napisał w wiadomości news:41f3953a$0$21618$b83b6cc0@news.wanadoo.nl...
> [...]
> z wlasciwosciami rozswietlajacymi, odbujajacy swiatlo. Sprawdzilam opinie
> w KWC, ale zaden z rozswietlajacych podkladów nie byl przeznaczony

Nie wiem na ile to gorna polka, ale moja mama bardzo sobie chwali Vivhy
Flexilift Teint (cena okolo 80zl)
Dobrze rozswietla skore.
Wydaje mi sie ze dla cery dojrzalej niezbedny jest chyba SPF minumum 15,
wiec Shiseido Cream Foundation tez moglby sie sprawdzic...
K.D.

1. Data: 2005-01-23 12:31:20

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem na ile to gorna polka, ale moja mama bardzo sobie chwali Vivhy
> Flexilift Teint (cena okolo 80zl)

Chodzi o Vichy - literowka:-)

1. Data: 2005-01-24 14:58:24

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis <a...@o...pl> napisał(a): .
> Wydaje mi sie ze dla cery dojrzalej niezbedny jest chyba SPF minumum 15,

nie dla dojrzałej, a dla każdej, która nie chce zbyt szybko być dojrzała ;)

1. Data: 2005-01-24 17:05:01

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie dla dojrzałej, a dla każdej, która nie chce zbyt szybko być dojrzała
;)

Ja dosyć sceptycznie podchodzę do ochrony, której mają zapewniać podkłady.
Przecież ten wskaźnik - np. SPF 15 to tak naprawdę jest osiągany dopiero
przy nałożeniu jakieś bardzo grubej warstwy kosmetyku na każdy centymetr
kwadratowy twarzy. A wiadomo, że w przypadku podkładu - mniej znaczy lepiej,
więc staramy się rozsmarować cieniutką warstwę podkładu, żeby wyglądać
naturalnie. Dlatego rzeczywista ochrona jest IMHO znikoma. Lepiej jest
zainwestować w dobry krem na dzień, który zawiera mocne filtry. Kremu można
nałożyć znacznie więcej, np. odczekać aż się jedna warstwa wchłonie i wiedy
wklepać drugą.

Oczywiście lepiej jak podkład ma fitry, ale raczej nie zwalnia to z
'obowiązku' stosowania kremu z filtrami. (Jeśli oczywiście komuś zależy na
prawdziwej ochronie przecisłonecznej).

A tak całkiem OT. Weszłam dzisiaj na chwilę na pl.rec.kuchnia, a tam wszyscy
pieką ciasteczka wedle czyjego przepisu?... no Kruszyny. :)) W ogóle chwilę
poczytałam aktualne wątki i od razu się głodna zrobiłam czytając jak oni tam
sobie dogadzają... Czym prędzej anulowałam subskrypcję, bo to by źle się
odbiło na mojej diecie. ;) Tak na szybko dojrzałam jeszcze dwie
urodowiczki - Ruuę i Pamanę, ale pewnie bywa ich więcej, no nie?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-25 12:41:50

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus <a...@...stopce> napisał(a):
> [...]
> naturalnie. Dlatego rzeczywista ochrona jest IMHO znikoma. Lepiej jest
> zainwestować w dobry krem na dzień, który zawiera mocne filtry.

zgadzam się z Tobą, ale w związku z tym, że wiele dobrych kremów filtrów
wcale nie ma albo ma słabe, to ja wolę, żeby i podkład filtry miał.

a co do gotowania, to ja też nie mogę o tym czytać, bo zaraz robię się
głodna ;)

uda i posladki
uda i posladki
Skusiłam się na Bielendę...
Promocja kosmetyków
poziom marketingu YR oraz chusteczki do demakijazu