ulotka na zakup bielizny w Claudii-czy to podpucha

1. Data: 2004-03-15 16:13:08

Temat: ulotka na zakup bielizny w Claudii-czy to podpucha
Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w nowym numerze Claudi jest ulotka firmy Miriale na zakup ekskluzywnej
bielizny(staniczek +majtki )w cenie 24,90 +koszt wysyłki.9.90 w kolorze
kolarowoczerwonym z haftami w kolorze rubinu i białego złota.Podają, że
normalna cena to 129,60 zł-czy to jakaś podpucha?Bielizna wygląda całkiem
fajnie.

1. Data: 2004-03-16 14:48:31

Od: "Kamila Łożyńska" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniołek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolarowoczerwonym z haftami w kolorze rubinu i białego złota.Podają, że
> normalna cena to 129,60 zł-czy to jakaś podpucha?Bielizna wygląda całkiem

wyslalam zamowienie na ten komplecik, bo wczesniej ta reklamowka byla w
innej gazecie. czekam juz poltora miesiaca i ani widu ani slychu, nic mi nie
przyslali. obawiam sie ze w ten sposob probuja zebrac sobie dane osobowe
ludzi ktorzy im uwierzyli.

odradzam zamawiania
pozdrawiam kamila

1. Data: 2004-03-17 08:46:39

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolarowoczerwonym z haftami w kolorze rubinu i białego złota.Podają, że
> normalna cena to 129,60 zł-czy to jakaś podpucha?Bielizna wygląda całkiem

Moja kolezanka kiedys zamowila u nich komplecik - wtedy byl fioletowy.
Calkiem niezle sie prezentowal. I nie byla zmuszana do dalszych zakupow :)

1. Data: 2004-04-03 15:40:22

Od: "Paulina Białkowska" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila Łożyńska <k...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]
> przyslali. obawiam sie ze w ten sposob probuja zebrac sobie dane osobowe

ja rowniez to zamowilam i dostalam to po jakims czasie ale jak sie pozniej
okazalo zostalam automatycznie zapisana jako ich stala klientka:/ wiec
szczerze mowiac odradzam wam zamawianie tej bielizny bo pozniej musisz co
mesiac odmawiac zamowienie jezli nie chcesz kupowac bielizny dalej..
pozdrawiam:)))

1. Data: 2004-04-03 18:47:38

Od: "Kaczka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu w wiadomości:
Paulina Białkowska <l...@N...gazeta.pl> przeczytałam:

> [...]
> klientka:/ wiec szczerze mowiac odradzam wam zamawianie tej bielizny
> bo pozniej musisz co mesiac odmawiac zamowienie jezli nie chcesz

przy pierwszej rezygnacji z dalszych zakupów Pani się mnie zapytała, czy
rezygnuję wyłącznie z następnej przesyłki czy z dalszych zakupów...
zrezygnowałam z dalszych zakupów i od kilku miesięcy nic poza reklamą
bielizny dla mężczyzn oferowaną na podobnych zasadach nie przyszło!! nie
miałam żadnych problemów z tą firmą

Re: ulotka na zakup bielizny w Claudii-czy to podpucha
Enovoum C4 light vs. Avene Opt. UV
Sprawdzilam polecane, polecam nowe
Maseczka Elseve do wlosow farbowanych
no, skoro juz jestem, to dalej nawijam (demakijaz i nie tylko)