umiarkowana depresja

1. Data: 2007-10-29 01:11:49

Temat: umiarkowana depresja
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dopadła mnie depresja dawno temu ( parę miesięcy temu, albo więcej...), ale dopiero
teraz postanowilem sie leczyć.
Mój stan to na razie apatia, brak zainteresowania, duże kłopoty z koncentracją,
zaburzenia snu, chudnięcie. Występują gorsze, ale rzadko, wiec określiłbym to stanem
średnim.

Czyli nie tak źle ;)
Nie wiem do kogo się wybrać - czy do psychologa, czy psychiatry ? Nigdy tam nie
chodziłem, a psychiatra bardzo źle mi się kojarzy z nazwy - to chyba oczywiste....
Prawdopodobnie farmakologia mi wystarczy, a nie jakiś oddział zamknięty, bo nie
siedzę w kącie, nie wyrywam sobie włosów, nie chodze po dachu, unikam ostrych
przedmiotów.

2. Data: 2007-10-29 01:27:06

Temat: Re: umiarkowana depresja
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Polecam przejrzenie archiwum tej grupy lub grupy pl.sci.medycyna.
Sporo bylo juz na ten temat.
A to link do jednego watku, ktory udalo mi sie teraz odszukac:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/browse
_frm/thread/49fea33c094dbd8e?hl=pl

Pozdrawiam i zycze zdrowia,
Fragile

3. Data: 2007-11-02 13:58:29

Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> koncentracj=B1, zaburzenia snu, chudni=EAcie. Wyst=EApuj=B1 gorsze, ale =
> rzadko, wiec okre=B6li=B3bym to stanem =B6rednim.
>
> Czyli nie tak =BCle ;)
> Nie wiem do kogo si=EA wybra=E6 - czy do psychologa, czy psychiatry ? =
> Nigdy tam nie chodzi=B3em, a psychiatra bardzo =BCle mi si=EA kojarzy z =
> nazwy - to chyba oczywiste....
> Prawdopodobnie farmakologia mi wystarczy, a nie jaki=B6 oddzia=B3 =
> zamkni=EAty, bo nie siedz=EA w k=B1cie, nie wyrywam sobie w=B3os=F3w, =
> nie chodze po dachu, unikam ostrych przedmiot=F3w.

psychiatra przepisze ci leki ale nie zawsze pogada. psycholog pogada ale
lekow przepisac ci nie moze.

4. Data: 2007-11-02 15:36:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> wrote in message

> psychiatra przepisze ci leki ale nie zawsze pogada. psycholog pogada ale
> lekow przepisac ci nie moze.

Chcialbym zebys byla moim psychologiem
I urologiem...
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

I nadszedl ten czas...
Pytanie
Prowokuje napiecie w zyciu - jak sie tego pozbyc?
Re: Po spotkaniu :-)
Odnośnie spotkań psp w zimie i jesienią