umowa z agencja nieruchomosci

1. Data: 2003-01-25 14:34:03

Temat: umowa z agencja nieruchomosci
Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie,
mamypodpisana umowe z agencja nieruchomosci, nagle okaze sie ze
mieszkanie nam sie bardzo podoba, podpiszemy umowe przedwstepna, a po
podpisaniu umowy przedwstepnej bank nagle stwierdzi, ze nie spelniamy
warunkow i nie da nam kredytu, to czy odpalamy agencji 3 %, bo z
"naszej" winy nie doszlo do kupna, czy nie???
pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2003-01-28 22:25:01

Temat: Re: umowa z agencja nieruchomosci
Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warunkow i nie da nam kredytu, to czy odpalamy agencji 3 %, bo z
> "naszej" winy nie doszlo do kupna, czy nie???
Witam. Wydaje mi sie ze to okresla umowa( i tylko ona skoro zostala
podpisana przez dwie strony o tym decyduje), bo stwierdza do czego
zaobowiazuje sie biuro i za co ma otrzymac zaplate. Umowa posrednictwa
zgodnie z ustawa nie jest umowa skutku i doprowadzenie do umowy
przedwstepnej jest juz wystarczajacym warunkiem otrzymania prowizji bo biuro
prawdopodobnie zobowiazuje sie do skojarzenia stron transakcji. Zwyczajowo
biura pobieraja polowe prowizji przy umowie przedwstepnej reszte po akcie
notarialnym ale jak wspomnialem zwyczajowo i wiem o tym ze slyszenia.

<<Jakie piece na 64m2 ?>>
DOM sprzedam
krus
Re: Sierść, wókna i temu podobne - pytanie?
[W-wa] Gdzie lekkie meble wypoczynkowe?