uprzejme pytanie - migdalki

1. Data: 2007-11-19 06:37:34

Temat: uprzejme pytanie - migdalki
Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chcialem zapytac... czy to w miare normalne ze po uplywie 1,5 miesiaca od
zabiegu... moze sie utrzymywac uczucie kluski w gardle... i umiarkowanego
bolu po jednej stronie... bylem u kontroli 3 tyg po zabiegu pani przepisala
bioparox....
ps. lat 30.

dzieki za odp.
pozdrawiam,
michal.

2. Data: 2007-11-19 09:36:02

Temat: Re: uprzejme pytanie - migdalki
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal pisze:
> [...]
> bolu po jednej stronie... bylem u kontroli 3 tyg po zabiegu pani przepisala

No więc tak.... w tym wieku ( wiem po sobie) usunięcie migdałków znosi
się bardzo ciężko. Na względną poprawę samopoczucia i zniknięcie
dyskomfortu w gardle trzeba poczekać od 6 miesięcy do roku, jak zabieg
był poprawnie wykonany. Ale może być też tak, że dyskomfort pozostanie.
Mogą występować zapalenia gardła (już nie ropna angina), zaburzenia
połykania, krztuszenie się. Jest to i tak lepsze niż ciągle zakażenie
paciorkowcem. Ten bioparox to chyba przepisała dla wspomożenia służby
zdrowia :-).... raczej polecam substancje śluzowate, aby nie dopuszczać
do uczucia suchości w gardziołku (syropek prawoślazowy), dużo spacerów
na świeżym powietrzu, regulację wilgotności w pomieszczeniu itp.

Pozdrawiam i życzę wytrwałości

Juanitos

leczenie zębów metodą Bio Oss
123 proba
konserwanty/substancje szkodliwe - w jakich produktach
Dieta a witaminy
[OGLOSZENIE] Sprzedam sprzet okulistyczny