uraz kręgosłupa - co robić?

1. Data: 2005-06-04 21:45:58

Temat: uraz kręgosłupa - co robić?
Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypadek samochodowy (28-05-2005), wywichnięcie c5-c6 (kręgi szyjne),
zoperowane i zaopatrzone. Jest zagrożenie niedowładu kończyn, na dziś
zasadniczo brak czucia! Co robić, gdzie szukać pomocy?
Dziewczyna lat 21.

--
ryhoo
______________________________

2. Data: 2005-06-04 22:41:24

Temat: Re: uraz kręgosłupa - co robić?
Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ryhoo napisał:
> [...]
> zoperowane i zaopatrzone. Jest zagrożenie niedowładu kończyn, na dziś
> zasadniczo brak czucia! Co robić, gdzie szukać pomocy?

Skąd jesteś?
Mój kręgosłup (tylko skolioza) stawiał do pionu Jacek Rafało z Gdańska -
neurolog z AM i specjalista od chorób kręgosłupa. Jest w Zarządzie
Lekarzy Medycyny Manualnej, więc może Ci polecić kogoś z Twojego miasta:

http://www.revimed.med.pl/poradnie1.htm

Radziłabym zadzwonić do niego do przychodni i zapytać co robić.
I możesz się powołać na mnie - to mój kolega (przy okazji przekaż
pozdrowienia, bo straaaaasznie dawno się z nim nie widziałam - za dobrze
mnie wyleczył) ;)_

Eulalka

prawdziwa twarz katolika DD, było: moje małżeństwo...
Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!
Kursy przedmałżeńskie WROCŁAW
Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
Elementarz etyczny - Karol Wojtyła, cytat.