urządzam kuchnię

1. Data: 2004-08-05 16:15:31

Temat: urządzam kuchnię
Od: "Syl" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że temat delikatnie odbiega od problemów przedstawianych na tej
grupie. Podpowiedzcie wybrać mdf lakierowany czy foiliowany. Czym się różnią
i co polecacie? Dziękuję!

1. Data: 2004-08-05 16:18:06

Temat: Re: urządzam kuchnię
Od: "Syl" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście przedstawiam sie :) Sylwia Blomberg 29 lat

1. Data: 2004-08-05 16:31:25

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Syl" pyta:

Witaj Syl! Zajrzalam na pl.rec.dom i wydaje mi sie, ze tam beda Ci w
stanie szybciej pomoc (niby-fachowo i technicznie). Choc rzeczywiscie,
my tutaj gotujemy w otoczeniu roznych mdf-ów, wiec skorzystasz z
doswiadczenia "w praniu".

Pozdrawiam,
eM

1. Data: 2004-08-05 18:14:00

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem, że temat delikatnie odbiega od problemów przedstawianych na tej
> grupie. Podpowiedzcie wybrać mdf lakierowany czy foiliowany. Czym się

A co to jest mdf, że tak głupio spytam?
Ewa

1. Data: 2004-08-05 18:51:28

Od: "Syl" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

rodzaj płyty, z której robią fronty do mebli:)

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Syl" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> różnią
>
> A co to jest mdf, że tak głupio spytam?
> Ewa

nutella
Wietnamskie pho?
Lepieje (rymowanki dla duzych dzieci) - ciag dalszy
Odwódki (rymowanki dla duzych dzieci) - natchnienie na weekend ;-)
kuchnie indukcyjne