Prosty i dobry przepis na piersi z kurczaka [P]

1. Data: 2004-08-05 16:56:52

Temat: Prosty i dobry przepis na piersi z kurczaka [P]
Od: "lisek" <m...@n...wytnijto.ab.cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podwójna pierś z kurczaka
200 ml śmietany 30 %
1 zupa cebulowa Knorra

Śmietanę wymieszać z zupą /proszkiem z torebki/. Piersi rozbic lekko na
grube kotlety, albo rozkroić. Włożyć do żaroodpornego naczynia, zalać
smietana i wymieszać tak żeby sos oblepił mięso i zapiec w piekarniuku.
Bardzo dobre!

lisek

1. Data: 2004-08-05 17:36:32

Temat: Re: Prosty i dobry przepis na piersi z kurczaka [P]
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lisek" <m...@n...wytnijto.ab.cc.pl> napisał
> [...]
> grube kotlety, albo rozkroić. Włożyć do żaroodpornego naczynia, zalać
> smietana i wymieszać tak żeby sos oblepił mięso i zapiec w piekarniuku.

Jadłam, dobrutkie (tylko, że ja jadłam z piersiami pokrojonymi w kostkę). Ale
ile czymasz w tym piekarniku i w jakiej temp.?

--
moni K.

1. Data: 2004-08-05 20:27:08

Od: "lisek" <m...@n...wytnijto.ab.cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłam, dobrutkie (tylko, że ja jadłam z piersiami pokrojonymi w kostkę).
Ale
> ile czymasz w tym piekarniku i w jakiej temp.?

około 30-45 min w około 200 stopniach
wszystko około bo moj piekarnik jest nieszczelny i starszej generacji
:o)
lisek

1. Data: 2004-08-06 18:15:31

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

lisek z adresu <m...@n...wytnijto.ab.cc.pl> w wiadomości
<cetoui$qng$1@atlantis.news.tpi.pl> wymodził(a):
> Podwójna pierś z kurczaka
> 200 ml śmietany 30 %
> 1 zupa cebulowa Knorra

Nie maiłam zupki cebulowej, za to dodałam czosnku, surowej cebuli i
bazylii - PYCHA!

Paulinka

1. Data: 2004-08-10 06:53:45

Od: "Shem" <manny@wytnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisek" :

> Bardzo dobre!

Wczoraj zrobiłem i rzeczywiscie pycha! Az sie przejadlem tym kurczakiem ;)

--
Shem

urządzam kuchnię
nutella
Wietnamskie pho?
Lepieje (rymowanki dla duzych dzieci) - ciag dalszy
Odwódki (rymowanki dla duzych dzieci) - natchnienie na weekend ;-)