Garnki Berghoff - polecam !!!

1. Data: 2004-08-05 17:06:49

Temat: Garnki Berghoff - polecam !!!
Od: "Jedrek" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie jestem cygańskim sprzedawcą, ale jakiś miesiąc temu poruszyłem
temat tu na grupie. Pytałem jakie garnki są dobre bo stare mi się rozpadały.
Jakoś zniknął ten temat (nie wiem cholera dlaczego - ktoś wie ???). Kupiłem,
spróbowałem - i polubiłem .. nie od pierwszego wejrzenia co prawda .. ale po
wzajemnym oswojeniu są OK bo:

1. Typowe garnki "środka" - pomiędzy 100 PLN z "Makro" a 5000 z "Zeptera"
(mój zestaw to coś około 400 PLN)
2. Sakramencko grube dno wszystkich co wymaga przyzwyczajenia (po rozgrzaniu
można upiec czy ugotować wszystko nawet po zdjęciu z palnika), teraz robię
to "Na pół gwizdka" i jest OK (będą mniejsze rachunki za prąd !!!)
3. Głównym "bohaterem" tych garnków jest patelnia - trudna sztuka do
ujarzmienia - piecze naprawdę bez tłuszczu, choć wymaga odporności
psychicznej - najpierw ma mocno przywrzeć, potem odejdzie bez problemu. Po 3
razach już się znamy i lubimy.
4. Kilka innych plusów:
- zestaw można dobrać jak się chce (jest ich do wyboru z 15)
- świetnie "chodzą" na płycie ceramicznej
- w zmywarce nie problemów żadnych (tylko ten gwiaźdzsty błysk - patrz
minusy)
- przezroczyste pokrywki (zestaw Mythe) to dodatkowa przyjemność patrzenia -
bulgocze czy nie !?
- termometr w rączkach pokrywek - niby bajer, ale pomaga, choćby po to żeby
"kuknąć" i przekonać się czy już będzie wrzeć czy nie
- zakup łatwy i wygodny bo ze sklepu oficjalnego Berghoff w Polsce ( nie
oszukali i wysłali bez problemów choć przedpłąciłem i nie musieli) - nie
pamiętam teraz adresu,
- wyglądają "bojowo" nie wiem co może ich zedrzeć czy zniszczyć, nawet jak
bym się starał

5 Minusiki też są:
- częstochowsko piękne aż do bólu (błyszczą i mienią się jak "pieskowi
orzeszki")
- termometry w rączkach pokrywek po zmywarce są zaparowane nieco i nie widać
temp. (choć przechodzi po kilku minutach użycia)
- nie da się dokupić sitka do frytek - choć w innym zestawie jest. Nie ma go
w dodatkach (a dodatków jest caaaała masa - na stronie)

Generalnie polecam. Po poprzednich TEFALACH (ciekawe ile tego teflonu
zjedliśmy - po "łysych" dnach wyrzucanych garnków widać, że pewnie całkiem
sporo) to postęp w moim domu.
Czego i Wam życzę.

Jędrek

PS: a ludzie z Berghoffa niech sitka do frytek dołożą do oferty !!! no ...

1. Data: 2004-08-06 05:42:07

Temat: Re: Garnki Berghoff - polecam !!!
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

...> palnika), teraz robię to "Na pół gwizdka" i jest OK (będą mniejsze
> rachunki za prąd !!!)

LOL :)

1. Data: 2004-08-06 06:23:31

Od: "Wojciech Michalik" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzies poza siecia mozna te cuda obejrzec na wlasne oczka ?
Pozdr.

1. Data: 2004-08-06 06:28:15

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jedrek" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> - termometry w rączkach pokrywek po zmywarce są zaparowane nieco i nie
widać
> temp. (choć przechodzi po kilku minutach użycia)

Wydaje mi się, że pokrywek z termometrami nie powinno się myć w zmywarce.

Kasia

1. Data: 2004-08-06 19:03:04

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - zakup łatwy i wygodny bo ze sklepu oficjalnego Berghoff w Polsce ( nie
> oszukali i wysłali bez problemów choć przedpłąciłem i nie musieli) - nie

Witam!
A gdzieś w sieci można je kupić (oprócz Allegro)? W googlach nie znalazłam. Poproszę
o adres.
Pozdrawiam!
Agnieszka i Złota Rybka :-)

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2004-08-06 19:09:16

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia (Lublin)" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

>A gdzieś w sieci można je kupić (oprócz Allegro)? W googlach nie znalazłam. Poproszę
o adres.

Znalazłam!!
Pozdrawiam!
Agnieszka i Złota Rybka

--
____________________________

1. Data: 2004-08-06 21:46:56

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedrek wrote:

> [...]
> ujarzmienia - piecze naprawdę bez tłuszczu, choć wymaga odporności
> psychicznej - najpierw ma mocno przywrzeć, potem odejdzie bez problemu. Po 3

a orientujesz sie jak mniej wiecej ksztaltuje sie cena samej patelni?
tak ok. 35 cm powiedzmy. rozumiem, ze patelnia z grubym dnem, ale bez
teflonu? a jak scianki boczne a'propos np. przerzucania nalesniorow
- pionowo w gore, czy raczej pod katem 45 st. lub mniejszym?

> - świetnie "chodzą" na płycie ceramicznej

przy dlugim gotowaniu/smazeniu rowniez? moje garnki niestety podczas
kilkugodzinnego gotowania (np. bigosu) co jakis czas chwieja sie na
boki, rownaja sie i znow hustaja....

> - nie da się dokupić sitka do frytek - choć w innym zestawie jest. Nie ma go
> w dodatkach (a dodatków jest caaaała masa - na stronie)

nie spotkalem co prawda seriwusow garnkowych, ale nigdy nie kupowalem
"porzadnych" garnkow. generalnie w przypadkach wszelkich serri rozne
serwisy gwarantuja zakup czesci, ktore teoretycznie nie sa przewidziane
w danej serii. poszukaj, a noz coz w instrukcji/gwarancji podaja.
zawsze mozesz powiedziec, ze masz drozszy zestaw, a glodny kot porwal
koszyk z frytkami i zniknal w lesie ;-)

pozdr

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-08-07 12:49:45

Od: "Jedrek" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.naczynia.waw.pl/

1. Data: 2004-08-07 14:54:24

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zajrzyj tu http://naczynia.com/index.htm.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2004-08-10 11:04:25

Od: "Pogoda" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ty masz płytę ceramiczną halogenową czy indukcyją??

bo to mnie interesuje nawet bardzo

POgoda
> [...]
>
> Jędrek
>
> PS: a ludzie z Berghoffa niech sitka do frytek dołożą do oferty !!! no ...

Prosty i dobry przepis na piersi z kurczaka [P]
urządzam kuchnię
nutella
Wietnamskie pho?
Lepieje (rymowanki dla duzych dzieci) - ciag dalszy