uskutecznianie antykoncepcji:)

1. Data: 2003-11-02 23:26:29

Temat: uskutecznianie antykoncepcji:)
Od: "Ciekawa" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ciekawosci postanowilam zadac pytanie, co sadzicie o jednoczesnym uzywaniu
w ramach zabezpieczenia sie przed ciaza tabletek antykoncepcyjnych,
prezerwatywy i wyciaganiu przez partnera czlonka zaraz przed wytryskiem...
Jak wam sie wydaje? Czy w znaczacy sposob takie postepowanie podnosi
skutecznosc zabezpieczenia sie przed niechciana ciaza?
Pytam, bo moj partner zdaje sie byc przewrazliwiony troche na tym punkcie i
nie wiem jak go przekonac ze tyle dodatkowych srodkow ostroznosci wcale az
tak znaczaco nie wplywa na podniesienia stopnia zabezpieczenia i ze w
zasadzie sama tabletka powinna wystarczyc....:)))

Dziekuje za opinie i pozdrawiam

2. Data: 2003-11-03 01:14:14

Temat: Re: uskutecznianie antykoncepcji:)
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o jednoczesnym uzywaniu
> w ramach zabezpieczenia sie przed ciaza tabletek antykoncepcyjnych,
> prezerwatywy i wyciaganiu przez partnera czlonka zaraz przed wytryskiem...

grunt to spontaniczność i luz

3. Data: 2003-11-03 07:30:45

Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rachunek prawdopodobieństwa.
Np:
- jeśli metoda A zawodzi w jednym przypadku na tysiąć.
- jeśli metoda B zawodzi w jednym przypadku na tysiąć.

To stosowanie równoczesne A i B zawodzi w jednym przypadku
na milion.

---

4. Data: 2003-11-03 07:41:36

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ramach zabezpieczenia sie przed ciaza tabletek antykoncepcyjnych,
> prezerwatywy i wyciaganiu przez partnera czlonka zaraz przed wytryskiem...

witam
moze wogóle przestaniecie uprawiac sex to najlepsza antykoncepcja :)
pzdr.
p.>

5. Data: 2003-11-03 10:25:28

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa napisał/a w news:bo4485$rnk$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Z ciekawosci postanowilam zadac pytanie, co sadzicie o
> jednoczesnym uzywaniu w ramach zabezpieczenia sie przed ciaza
> tabletek antykoncepcyjnych, prezerwatywy i wyciaganiu przez
> partnera czlonka zaraz przed wytryskiem...

Szklanka wody zamiast. 100% pewności.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

6. Data: 2003-11-03 10:28:41

Temat: Odp: uskutecznianie antykoncepcji:)
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ciekawa <u...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bo4485$rnk$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> w ramach zabezpieczenia sie przed ciaza tabletek antykoncepcyjnych,
> prezerwatywy i wyciaganiu przez partnera czlonka zaraz przed wytryskiem...

Ups ! Albo jesteś troll'em ;) albo powinnaś pomyśleć o mniej zestresowanym
partnerze...
Myślę, że brom rozwiązałby problemy Twojego chłopaka ;)

pozdrawiam

Monika

hm co to jest ??Jakie sa tego przyczyny ??
słodzik
kupie uzywane monitory oddechu dla niemowlat 3 szt.
kamienica nerkowa
neurolog gdzie najlepiej w krakowie