usuniecie znamion

1. Data: 2001-09-20 13:55:56

Temat: usuniecie znamion
Od: "marek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u prywatnego dermatologa i po zbadania dermatoskopowym zanamion
nakazal mi usuniecie paru z twarzy z powodu okresowego draznienia i epizodow
krwawienia.Gdzie najlepiej usunac takie znamiona i ile taki zabieg
kosztuje.Lekarz powiedzial za absolutnie niewskazane jest usuwanie laserowe,
a ja boje sie brzydkich blizn,dlatego chce to zrobic fachowo.Najlepiej
gdzyby to bylo w pld-wch czesci kraju,ew.Warszawa.Prosze o jakies namiary.

2. Data: 2001-09-20 15:17:45

Temat: Re: usuniecie znamion
Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a ja boje sie brzydkich blizn,dlatego chce to zrobic fachowo.Najlepiej
> gdzyby to bylo w pld-wch czesci kraju,ew.Warszawa.Prosze o jakies

Idz do jakiegos szpitala i pogadaj z jakims chirurgiem to Ci zrobi to w
szpitalu "po pracy" :).

3. Data: 2001-09-20 17:21:00

Od: "marek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz do jakiegos szpitala i pogadaj z jakims chirurgiem to Ci zrobi to w
> szpitalu "po pracy" :).

Oto chodzi ze nie chce u "jakiegos" pierwszego lepszego,bo sie boje ze mnie
potnie tak ze sie bede bal w lustro popatrzec...

pytanie do lekarzy
Pytanie o urologa
Nadzerka
preparat TFX- ważne