usuwanie tasmy klejacej z podlogi

1. Data: 2003-09-26 09:35:00

Temat: usuwanie tasmy klejacej z podlogi
Od: "lila" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

remontuje mieszkanie i po usunieciu wykladziny zostaly pasy tasmy, na ktora
ja przyklejono
nie ma zamiaru klasc kolejnej wykladziny a tasma nie chce sie po dobroci
oderwac. czy macie jakis sposob na jej usuniecie? potraktowac ja jakims
rozpuszczalnikiem? prosze o rade.

lila

1. Data: 2003-09-26 11:56:44

Temat: Re: usuwanie tasmy klejacej z podlogi
Od: "Irkmaan" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lila wrote:
> [...]
> dobroci oderwac. czy macie jakis sposob na jej usuniecie? potraktowac
> ja jakims rozpuszczalnikiem? prosze o rade.

Witaj.

Miałem ten sam problem - ślady po taśmie dwustronnej. Pomogło spryskanie
płynem do mycia okien :) . Chyba MrMuscle, ale nie jestem pewien.

Irk

1. Data: 2003-09-26 12:36:02

Od: "lila" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem ten sam problem - ślady po taśmie dwustronnej. Pomogło spryskanie
> płynem do mycia okien :) . Chyba MrMuscle, ale nie jestem pewien.

OK, wyprobuje. tyle, ze u mnie cala tasma zostala, zadne tam slady :(

serdeczne dzieki
lila

1. Data: 2003-09-26 16:12:36

Od: "vcha" <v...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, wyprobuje. tyle, ze u mnie cala tasma zostala, zadne tam slady :(

mam nadzieje, ze nawet okrutna prawde od najpiekniejszych klamstw :)
u mnie w podobnym przypadku skonczylo sie na cyklinowaniu.
wszystko zalezy od samej tasmy/kleju ktorego uzyto i na jakiej to jest
powierzchni.

1. Data: 2003-09-26 16:16:43

Od: "vcha" <v...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u mnie w podobnym przypadku skonczylo sie na cyklinowaniu.
> wszystko zalezy od samej tasmy/kleju ktorego uzyto i na jakiej to jest

oczywiscie:
mam nadzieje, ze wolisz nawet okrutna prawde od najpiekniejszych klamstw :)

1. Data: 2003-09-26 17:00:46

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lila" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> OK, wyprobuje. tyle, ze u mnie cala tasma zostala, zadne tam slady :(

Taśmę zerwij, a pozostały klej u mnie dość dobrze schodził po acetonie.

Natalia

1. Data: 2003-09-27 15:08:29

Od: "lila" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie:
> mam nadzieje, ze wolisz nawet okrutna prawde od najpiekniejszych klamstw :)

no tak juz mam, ze nie lubie robic sobie zludnych nadziei wiec dzieki ;)
cyklinowanie w planach ale na wiosne raczej, musi byc jakis sposob, no MUSI

lila

1. Data: 2003-09-29 21:06:13

Od: "benio" <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "lila" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Taśmę zerwij, a pozostały klej u mnie dość dobrze schodził po acetonie.
>
> Natalia

wystarczy benzyna ekstrakcyjna i nie jest tak jadowita jak aceton
w ostateczności zwykła benzyna też może być
pozdrawiam i miłego zdzierania kleju

1. Data: 2003-09-30 23:22:11

Od: "news" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po zerwaniu tasmy przemyj pozostaly klej benzyna ekstrakcyjna i nie bedzie
sladu.

1. Data: 2003-10-01 15:24:24

Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> remontuje mieszkanie i po usunieciu wykladziny zostaly pasy tasmy, na ktora
> ja przyklejono

Zdecydowanie benzyna ekstrakcyjna.
Mnie udalo sie usunac obrzydliwe pozostalosci z tasmy 2-stronnej z drzwi
balkonowych.
Gdyby nie odchodzilo od razu sprobuj polozyc wilgotna szmatke na tej tasmie (u
mnie tez zostala cala tasma i benzyna nie bardzo miala jak wniknac pod nia) i
przykryc folia.

Gdyby i to nie podzialalo - po procedurze namaczania rozpocznij pocieranie
ostrym zmywaczkiem.

HTH,
Fiona

Panele ile powinny byc scisniete zeby mozna zaczac dokladac nastepne
Monitor Spoldzielczy - gdzie ?
Co to za różnica ? Powergrill a grill kwarcowy ?
[spam]-Tani STYROPIAN
Kocioł kondensacyjny - (doświadczenia)