uszczelnienie okien silikonem

1. Data: 2001-12-21 09:00:10

Temat: uszczelnienie okien silikonem
Od: "adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mieszkam w starym budownictwie, w którym okna mają jakieś 100 lat. Na wiosnę
będę je wymieniał (jak na razie nie dysponuję taką kasą). Przed świętami
chciałbym je jakoś uszczelnić. W niektórych miejscach nierówności nie
pozwalają na położenie uszczelek.
Czy dobrym pomysłem jest uszczelnienie silikonem, (boje się że na wiosnę ich
nie otworzę). Czy któryś z Grupowiczów się orientuje jakiego silikonu
mógłbym użyć ?
aDm

1. Data: 2001-12-21 09:05:58

Temat: Re: uszczelnienie okien silikonem
Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

adm wrote:

> [...]
> pozwalają na położenie uszczelek.
> Czy dobrym pomysłem jest uszczelnienie silikonem, (boje się że na wiosnę ich
Zobacz news:9vupj1$6bg$1@news.tpi.pl
Ja z kolei słyszałem o kładzeniu na silikon wąskich pasków cienkiej
folii.

> Czy któryś z Grupowiczów się orientuje jakiego silikonu
> mógłbym użyć ?
Chyba sanitarny byłby lepszy - nie powinien pleśnieć.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-12-21 13:38:32

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ich nie otworzysz to i tak bedziesz je wymieniał

1. Data: 2001-12-21 21:20:37

Od: "Osiah" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to ma byc tylko do wiosny to ja proponuje jednak nie sanitarny a
silikon akrylowy (on nie skleija, tylko uszczelnia)
Ale zreszta sanitarny tez Ci zejdzie, tyle ze troche trudniej. Akrylowym
uszczelnialem szpary miedzy rama okienna a sciana i wiem ze jest to bardzo
dobre rozwiazanie, tylko tak z umiarem:)))) bo zrobisz z domu konserwe:))

Pozdrawiam
Osiah

tapetowanie - przygotowanie ścian
[sprzedam ] piec gazowy Junkers'a