uszkodzenie chrząstki

1. Data: 2003-09-13 06:56:17

Temat: uszkodzenie chrząstki
Od: "Arczi" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyrok zapadł

Mam zniszczone ( zużycie chrząstki ) oba łokci.
Trenowałem ciężary i chyba było tego za dużo za ciężko

może ktoś sięorientuje jak to jest z tymi stawami,
da sie to naprawić tak żebym mógł wrócić do sportu

teraz nawet przy "pompkach" chrzęszcząmi łokcie a następnego dnia mam taki
tępy ból

Pozdrowionka i wielkie dzieki za odpowiedzi

Artur

2. Data: 2003-09-13 11:36:04

Temat: Re: uszkodzenie chrząstki
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> może ktoś sięorientuje jak to jest z tymi stawami,
> da sie to naprawić tak żebym mógł wrócić do sportu

kazdy nienaturalny wysilek jest dla czlowieka szkodliwy. Zapomnij o
ciezarach i o pompkach szczegolnie.
Polecam jeszcze krecenie rekami na rowerku treningowym. Znakomicie rozwija
miesnie i nie przeciaza stawow. Siadam z tylu za rowerkiem i krece rekoma
pedalami. Po miesiacu trenowania wyraznie stwardnialy mi miesnie.

Narośl na łydce po operownym żylaku ???
I znów prośba do okulistów
Studia... i co dalej?
do studentów medycyny