żylaki

1. Data: 2003-09-13 07:53:19

Temat: żylaki
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy orientujecie się może jakie są możliwości "zamrożenia" powstających
żylaków, także przy refundacji Kasy Chorych? Czy to wogóle jest wykonywane w
ramach powszechnego ubezpieczenia?
Jesli ktoś miał podobny problem, proszę o rady, informacje cenowe,
ewentualnie namiary (Poznań), i wszelkie inne sugestie.
X lat temu, gdy byłam u "naczyniowca" dowiedziałam się, że dopóki nie urodzę
dziecka, to bez sensu cokolwiek z tym robić. A mi jest przykro, że już
niebawem będzie mi wstyd chodzić w spódniczce :(
Pozdrawiam.
Aurore