utrata przytomnosci

1. Data: 2004-01-10 09:06:13

Temat: utrata przytomnosci
Od: "KACPER" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was,
Mam pytanie co do utraty przytomnosci. Dzisiaj pierwszy raz w zyciu zemdlalem.
Po prostu zrobilo mi sie bialo przed oczami i runalem na ziemie.
Jako, ze nigdy w zyciu mi sie to wczesniej nie zdarzylo nie wiem czy to objaw
czegos groznego czy omdlenia u ludzi zdarzaja sie i nie ma sie czym przejmowac ?
Nie wiem tez czy to ma jakis zwiazek ale mam nadczynnosc tarczycy (bardzo
lekka) i zazywam Thyrozol.
Powiedcie mi, ze powinienem isc z tym do lekarza czy dopiero jezeli takie
sytuacje beda sie powtarzaly ?

Dzieki za rady
KACPER

2. Data: 2004-01-10 11:15:22

Temat: Re: utrata przytomnosci
Od: "M-i-c-h-u" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze ta gleba przyczynila sie do tego?
wziales pod uwage?

pozdro
M.
Szczecin

3. Data: 2004-01-10 21:05:23

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KACPER" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekka) i zazywam Thyrozol.
> Powiedcie mi, ze powinienem isc z tym do lekarza czy dopiero jezeli takie

Witam,

Ja zemdlałam parę razy w życiu z powodów niemalże podręcznikowych tzn zbyt
duszne pomieszczenie , długotrwała pozycja stojąca, jazda bez śniadania w
śmierdzącym autobusie... Po tych kilku razach wiem już jakie są objawy
nadchodzącego omdlenia - w moim przypadku nie dzieje się to tak nagle i
juz - i potrafię się uratować przed całkowitą utratą przytomności tzn staram
się usiąść, zaczynam głęboko oddychać, wysiadam na najbliższym przystanku,
aby się bardziej dotlenić, Osobiście nie przejmuję się tymi omdleniami, bo
jestem ogólnie zdrowa, ale jeżeli masz jakiekolwiek wątpliowści skonsultuj
się z lekarzem, aby się ich pozbyć.

Pozdrawiam i zyczę zdrowia
Kasia S.

4. Data: 2004-01-10 23:29:27

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem ogólnie zdrowa, ale jeżeli masz jakiekolwiek wątpliowści skonsultuj
Ja radzilabym skonsultowac sie koniecznie z lekarzem poniewaz bylam w takiej
samej sytuacji i okazalo sie ze mam anemie co bardzo latwo wyleczyc i pozbyc
sie tych dolegliwosci.

recepta na okulary - jak długo ważna?
maly guz w okolicach zuchwy
woreczek------->>>> jak to jest???