uwagi techniczne i wywiad srodowiskowy

Data: 2003-01-03 04:30:39
Temat: uwagi techniczne i wywiad srodowiskowy
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

> Chcialem poruszyc na forum zagadnienie dotyczace, czy kobietom podoba sie
> facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. Niekoniecznie
> wszystkie na raz, ale jeden to drugi tamto. Jak kobiety sie na to
zapatruja
> i jak takiego faceta odbieraja?

Pytalem znajomych kobiet (pieciu, wiek 23-41). Zdania byly podzielone.
Zadalem pytanie w sposob podchwytliwy tj. "czy mialabys cos przeciwko gdyby
twoj facet ogolil" i rezultaty sa nastepujace:
pachy - nikt przeciwko (trzy powiedzialy, ze z powodow higienicznych to by
nawet polecaly)
tors - jedna przeciw (i jedna - a bo ja wiem, moj facet i tak nic tam nie
ma...)
okolice genitaliow - jedna przeciwko (stanowczo), jedna wrecz
entuzjastyczna, reszta niemrawa, jakas niezdecydowana i unikajaca jasnej
deklaracji.

Nie wiem na ile to reprezentatywna probka, ale wiek juz znasz,
wyksztalcenie - wszystkie wyzsze (jedna BBA, to chyba wyzsze, nie?),
miejsce zam. - miasta pow. 500 tys. mieszkancow, stan cywilny - 2 mezatki, 2
stan wolny, 1 stan wolny (z odzysku). Narodowosc - jedna Chinka z Houston,
jedna Wenezuelka mieszkajaca rowniez w Houston (ICQ), jedna Koreanka
mieszkajaca w Polsce (telefon), 2 Polki (kontakt telefoniczny - 1, wywiad -
1).

Aha, jedna z tych znajomych zasugerowala, ze jesli juz to aby dac sobie
spokoj z "ostrymi narzedziami" i zastosowac nawilzajacy krem do depilacji
firmy Nair (z wylaczeniem okolic genitaliow). Podobno z Nairem bezproblemowo
mozna pozbyc sie owlosienia pod prysznicem, rozsmarowujesz, czekasz pare
minut, zmywasz gabka skore i juz. Nie wiem, nie moja opinia, ja tylko ja
przekazuje.

z pozdrowieniami,
Przemo