victoria's secret - gdzie w krk kupie bielizne ?

1. Data: 2004-12-12 01:01:54

Temat: victoria's secret - gdzie w krk kupie bielizne ?
Od: "geOx" <d...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

witam, gdzie w krakowie moge kupic oryginalna bielizne tej marki >?

1. Data: 2004-12-12 07:25:49

Temat: Re: victoria's secret - gdzie w krk kupie bielizne ?
Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geOx" <d...@w...poczta.fm> napisał w wiadomości
> witam, gdzie w krakowie moge kupic oryginalna bielizne tej marki >?

Nie sądzę, żeby gdzieś była :( Na allegro jest sporo, ale w ograniczonym
zakresie i mimo wszystko nie to co ja bym chciała.

Z tego co wiem to wysyłają do Polski. Ja też jestem z Krakowa, więc może
byśmy się dogadały i zamówiły wspólnie (koszty wysyłki są wysokie, więc
podzielone wyjdą taniej...)

Agata

1. Data: 2004-12-12 15:09:41

Od: "geOx" <d...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

User Agatek <a...@S...krakow.pl> swoimi opuchnietymi dloniami
wystukal:

> [...]
> może byśmy się dogadały i zamówiły wspólnie (koszty wysyłki są
> wysokie, więc podzielone wyjdą taniej...)

hi hi jestem facetem i potrrzebuje prezent gwiazdkowy dla mojej Gwiazdki :)
nie sadze, abysmy sie wyrobili przed 24 :(
na allegro to sa lewe rzeczy raczej..

1. Data: 2004-12-12 15:39:33

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

geOx wrote:

> User Agatek <a...@S...krakow.pl> swoimi opuchnietymi dloniami
> wystukal:

> hi hi jestem facetem i potrrzebuje prezent gwiazdkowy dla mojej Gwiazdki :)
> nie sadze, abysmy sie wyrobili przed 24 :(

Wyrobia sie na styk (3-10 business days), ale trzeba zaplacic $20
wiecej...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-12-12 16:19:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"geOx" <d...@w...poczta.fm> wrote in message

> hi hi jestem facetem i potrrzebuje prezent gwiazdkowy dla mojej Gwiazdki :)
> nie sadze, abysmy sie wyrobili przed 24 :(
> na allegro to sa lewe rzeczy raczej..

to w Polsce nie mozna dostac ladnej bielizny??

iwon(k)a

1. Data: 2004-12-12 18:25:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to w Polsce nie mozna dostac ladnej bielizny??

:) Oj Iwon(k)a, przecież nie chodzi o to, żeby mieć coś ładnego, tylko żeby
mieć akurat to, czego w Polsce się nie sprzedaje.
Nie wieeedziaaałaaaś że rzeczy niedostępne zawsze są o niebo lepsze od tych
dostępnych, a o 2 albo i 10 nieb lepsze od tych powszechnie dostępnych?

Sowa

1. Data: 2004-12-12 18:47:11

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> Wyrobia sie na styk (3-10 business days), ale trzeba zaplacic $20
> wiecej...

Buu, przy przesyłce od 17,50$ dodatkowe 20 to dużo...

A ja wciąż szukam kogoś kto ze mną zamówi i podzieli koszty przesyłki...

Agata

1. Data: 2004-12-12 19:28:17

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 12 Dec 2004 19:47:11 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@S...krakow.pl> i powiedziała:

> A ja wciąż szukam kogoś kto ze mną zamówi i podzieli koszty przesyłki...

I z dużym prawdopodobieństwenm zapłacicie bardzo okrąglutką sumę za cło,
które zostanie naliczone przy przekroczeniu AFAIK 20E. Okrąglejszą niż
zaoszczędzone koszty przesyłki.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-12-12 20:49:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message

> Nie wieeedziaaałaaaś że rzeczy niedostępne zawsze są o niebo lepsze od tych
dostępnych, a o 2 albo i 10 nieb lepsze od tych
> powszechnie dostępnych?

:) fakt, to pewno dlatego kupilam niedawno Dermike ;))))

iwon(k)a

1. Data: 2004-12-12 20:51:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatek" <a...@S...krakow.pl> wrote in message

> A ja wciąż szukam kogoś kto ze mną zamówi i podzieli koszty przesyłki...

szkoda, ze wczesniej ten watek sie nie pojawil, bo
wnet lece do Polski i mogalbym to przywiezc w walizce.

iwon(k)a

perfumy
krem tonujacy i zapach YR
TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW