w/s ukrycia siatki ogrodzeniowej

1. Data: 2000-05-15 12:45:44

Temat: w/s ukrycia siatki ogrodzeniowej
Od: "Jarosław Dąbrowski" <j...@m...lze.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 2 lat jestem działkowcem (na działkach spółdzielczych).
Mam piękną działkę położoną o rzut kamieniem od własnego bloku.
Działka jedną granicę ma opartą o ogrodzenie (siatka stalowa).
W rezultacie tego, jak chcę sobie polatać swobodniej po działce (np.w
slipkach), to robię to na oczach licznej publiczności.
Chciałbym "obrosnąć" jakimś bluszczem, powijniakiem czy jakimiś krzakami
siatkę.
Czy mógłby ktoś mi poradzić co by to mogłobyć.
Kuba
k...@p...wp.pl

2. Data: 2000-05-26 08:08:40

Temat: Re: w/s ukrycia siatki ogrodzeniowej
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Dąbrowski" <j...@m...lze.lodz.pl>
napisał w wiadomości news:8forhu$1d3$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Chciałbym "obrosnąć" jakimś bluszczem, powijniakiem czy jakimiś krzakami
> siatkę.

Może winobluszcz pięciolistkowy?
Jeżeli działka spora a masz dużo cierpliwości to można obok winobluszczu
posadzić żywoplot z kolumnowych jałowców albo żywotnika.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl