w trawniku ... trawa - jak się jej pozbyć?

1. Data: 2004-07-22 16:35:19

Temat: w trawniku ... trawa - jak się jej pozbyć?
Od: Demontiren <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wątków o trawnikach co nie miara. w tym roku posiałem już trawą działkę
całą, no i tu mam kłopot: w trawniku mam bardzo dużo takiej trawy o
szerokich płożących liściach (kępka tej trawy ma pewnie z 20 cm
średnicy). Babcia moja łaciny nie kuma ale powiedziała, że to "świńska
trawa" (podobno świnki bardzo ją lubią).
Recznie trudno wyrwać bo się urywa, a jak już wyrwę dorosły okaz to
zostaje brzydki plac w trawniku. Kosiarka tego nie chwyta bo się bardzo
płoży i jest za nisko. Jest tego naprawdę dużo.
Jak to wytępić ? Macie jakieś pomysły ?

Dziękuję i pozdrawiam
Marcin

ps. Przesadzałem dzisiaj rododendrona, pierwszy raz widziałem taką
zbitą, mocno trzymającą się kupy bryłę korzeniową. POprostu podważyłem
go szpadlem i cały wyszedł z ziemi. Mam nadzieję, że przesadzenie będzie
udane.