Maczniak 0 - Moon 1 !!

1. Data: 2004-07-22 19:19:02

Temat: Maczniak 0 - Moon 1 !!
Od: "Moon " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak to się stało, ale moja przedwojenna winorośl, która złapała
mączniaka 3-4 lata temu, i której NIC nie pomagało, nagle pozbyła się go!

Jak to możliwe? W tym roku, wyjątkowo nie miałem czasu i tylko raz prysnąłem
środkiem grzybobójczym, oczekując najgorszego.
A tu, niespodzianka! Nie ma grzyba!

Może prawdziwa receptura to: "Daj mi spokój"?

Nie wiem, ale jestem szczęśliwy:)
(Kretów też nie ma - czyżby tajemny związek???)

Moon

2. Data: 2004-07-27 00:28:49

Temat: Odp: Maczniak 0 - Moon 1 !!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon <l...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cdp3v6$2v0$...@i...gazeta.pl...
> [...]
>
> Nie wiem, ale jestem szczęśliwy:)
> (Kretów też nie ma - czyżby tajemny związek???)

To jest właśnie to. Też nie mam ani mączniaka ani kretów. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-07-27 20:16:26

Temat: Re: Maczniak 0 - Moon 1 !!
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> To jest właśnie to. Też nie mam ani mączniaka ani kretów. :-))

Ale czy nigdy nie miałeś, czy też tak... cudownie i znienacka plagi odeszły?

moon

4. Data: 2004-07-27 22:06:47

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał

> Ale czy nigdy nie miałeś, czy też tak... cudownie i znienacka plagi
odeszły?

Mój znajomy tak czuł się po rozwodzie, kiedy wyprowadził się z domu
teściowej...

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

w trawniku ... trawa - jak się jej pozbyć?
trawa i chwasty
Jaki kolor farby "niewidki"
Witam
Perukowiec podolski