walka o władzę w związku

11. Data: 2008-11-03 18:03:47

Temat: Re: walka o władzę w związku
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pieprzone rebusy !!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2008-11-03 18:29:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tliti; <5...@n...onet.pl> :

> nie radzieckim.
>
> Czy ma ktoś może jakieś namiary na sensowne opracowanie traktujące o grach
> władzy między bliskimi?
>
> Ze znanych mi książek to "w co grają ludzie", ale to raczej mi nie odpowiada.
> Już więcej znalazłem np. luźnych uwag w książkach do terapii systemowej.
>
> Jest jeszcze jakaś stronka netowa, ale to parapsychologia -
> http://www.lomza.com/ipz/walka.htm
>
> czy może mi ktoś coś polecić?
>
> pozdrawiam,

"Dochodząc do Tak"; "Odchodząc od Nie" :) W związku jako relacji
równorzędnej nie powinna się pojawiać kwestia władzy, co najwyżej
naruszania granic własnej niezależności/definiowania własnej
niezależności.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

13. Data: 2008-11-05 17:18:06

Od: "SnowGoose" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> równorzędnej nie powinna się pojawiać kwestia władzy, co najwyżej
> naruszania granic własnej niezależności/definiowania własnej

Nawet między partnerami istnieją sprzeczne interesy. Np.: jedno chce pobyć
samotnie, przemyśleć coś, albo coś zrobić dla siebie, a drugie potrzebuje
towarzystwa, rozmowy na temat spraw związku.

Pozdrawiam,
SnowGoose

14. Data: 2008-11-08 08:32:52

Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

>Dziwi mnie jezeli ktos ma takie podejscie jak Ty.Zwiazek tworza ludzie ktorzy
sa ze soba poniewaz sie kochaja a wiec dlaczego mowisz o wladzy.Zwiazek to
jednosc a nie potrzeba dominacji nad druga osoba!!!!!

15. Data: 2008-11-08 12:01:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@b...pl> wrote in message
> sa ze soba poniewaz sie kochaja a wiec dlaczego mowisz o wladzy.Zwiazek to
> jednosc a nie potrzeba dominacji nad druga osoba!!!!!

Widac niepodzielną władzę u ciebie - nie czujesz się zagrożona dominacją
partnera...

Re: Scurvienie przestrzeni & shame dragging (kto wie, może otewu juz poszła się je6ać?)
co zobaczył luke skywalker?
Re: Scurvienie przestrzeni & shame dragging (kto wie, może otewu juz poszła się je6ać?)
nowy - serwus
Z SCP