wampir energetyczny mnie wyssał

131. Data: 2012-11-05 10:22:13

Temat: Re: wampir energetyczny mnie wyssał
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:16, Ghost pisze:

> Użytkownik "case" <c...@u...news> napisał w wiadomości

> glob czy lebioda z kf wyciekl?

leboski??? e nieeeee :\ on mnie lubi ;>>

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

132. Data: 2012-11-05 10:24:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> glob czy lebioda z kf wyciekl?

Lebioda v. 8.0

133. Data: 2012-11-05 10:24:32

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> do rosola to sie kuraki seblyko, pytolech o zasada

a takie tam ptolenie

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

134. Data: 2012-11-05 10:24:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> leboski??? e nieeeee :\ on mnie lubi ;>>

i wlasnie dlatego - pasuje jak w pysk

135. Data: 2012-11-05 10:26:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a takie tam ptolenie

aaaa, kumkum

136. Data: 2012-11-05 10:30:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:26, Ghost pisze:

> aaaa, kumkum

Nie plumkajcie za mocno, bo nie ogarnę, jak z szychty wrócę.

137. Data: 2012-11-05 10:38:03

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 11:02:28 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> wrażilka niekobieta? niewieże

Czasami niewiara mądra rzecz :)

Pozdrawiam,
Motylem jestem

138. Data: 2012-11-05 10:38:30

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:30, Aicha pisze:

> Nie plumkajcie za mocno, bo nie ogarnę, jak z szychty wrócę.

bo nie ograna kiera z szychta przyleza ;))

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

139. Data: 2012-11-05 10:38:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lebioda v. 8.0

Taaa, charakterystyczne.

140. Data: 2012-11-05 10:39:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie plumkajcie za mocno, bo nie ogarnę, jak z szychty wrócę.

etam, tylko lebiode powk...my

Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie
"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...