wanna z hydromasazem

1. Data: 2005-09-23 12:14:54

Temat: wanna z hydromasazem
Od: "TOM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

chciałbym kupic sobie wanne z hydromasażem, co wybrać i na co zwracać uwagę?

pozdrawiam

Tomek

2. Data: 2005-09-23 14:46:54

Temat: Re: wanna z hydromasazem
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałbym kupic sobie wanne z hydromasażem, co wybrać i na co zwracać
> uwagę?

radzil bym przeczytac archiwum i trzy razy przemyslec decyzje

musta

3. Data: 2005-09-23 17:36:02

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

TOM napisał(a):
> Witam wszystkich,
>
> chciałbym kupic sobie wanne z hydromasażem, co wybrać i na co zwracać uwagę?

Ponoć w cenie ok 2K mozna kupic specjalny materac, ktory wklada sie do
wanny i na nim lezy. Mozna sterowac w ktorym miejscu masuje bardziej, w
ktorym mniej - slyszalem dobre opinie. Zaleta : dysze nie wysiada od
zakamienionej wody. Nie mialem i nie bede mial narazie wanny z
hydromasazem, ale slyszalem opinie, ze to dobre w domku, gdy sie ma
wlasny uzdatniacz wody, a nie kranowe miejska

pozdrowienia
Beniamin

4. Data: 2005-09-23 21:36:08

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOM" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> chciałbym kupic sobie wanne z hydromasażem, co wybrać i na co zwracać
uwagę?

po pewnym czasie zwrócisz uwagę na smród :-)

MaW

5. Data: 2005-09-23 22:58:31

Od: "TOM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po pewnym czasie zwrócisz uwagę na smród :-)

sa podobno systemy autodezynfekcji, nie dzialaja?

6. Data: 2005-09-24 17:11:35

Od: "A" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TOM <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]

jak sie raz w miesiacu zdezynfekuje to nic nie smierdzi :)))))
to tak jak z koszem na smieci, jak go nie oproznisz to tez po pewnym czasie
smierdzi

7. Data: 2005-09-25 05:25:37

Od: "Sebas" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TOM <a...@o...pl> napisał(a):

> sa podobno systemy autodezynfekcji, nie dzialaja?

nawet bez tych systemówm jak się dba o czystość to nic nie czuć - u mnie po 5
latach nie ma żadnego smrodu.

prosba - ogloszenie
Zmywarka i twardość wody
Uzycie RAID'u ??