wanna z parawanem

1. Data: 2006-11-30 10:05:19

Temat: wanna z parawanem
Od: "Narika" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wkrótce muszę kupić wannę do nowej łazienki.
Spodobała mi się wanna z parawanem nawannowym firmy Riho (model DORADO-z
taką półokrągła częścią, nad którą można przymocować szklany parawan, też
półokrągły). Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma takową?
www.riho.pl
Niestety nigdzie nie mogę jej zobaczyć "na żywo" i mogę jedynie zamówić z
katalogu.
Ponieważ wanna i parawan to dość znaczny koszt (3.700zł bez upustu, o który
powalczę) nie chciałabym wydać pieniędzy na coś co mi się nie spodoba.
Czy ktoś ma lub widział u kogoś coś takiego?

Parawan to szkło przeźroczyste, pewnie widać na nim zacieki i trzeba po
każdym myciu wycierać?Zastanawia mnie też jego szczelność?

Proszę o jakieś cenne uwagi na temat tej wanny... przydadzą się zanim
podejmę decyzję.

Pozdarwiam,
Narika

2. Data: 2006-11-30 16:29:51

Temat: Re: wanna z parawanem
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Narika" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> każdym myciu wycierać?Zastanawia mnie też jego szczelność?
>
> Proszę o jakieś cenne uwagi na temat tej wanny... przydadzą się zanim
ja byłem mocno zdecydowany na parawan sanplast o podobnym kształcie do tego
riho - zresztą podobnie kosztuje i tez jest opcja szkla przeźroczystego lub
z wzorami. Kupilem wannę i zamontowałem - a jak póxniej dosżło do mnie że
ten parawan blokuje na stałe połowe wejścia do wanny - to odpuściłem i teraz
będę polowal na jakiśskladany w harmonijkę ....

R.

3. Data: 2006-11-30 23:05:57

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys pytałem importera o dystrybutorów w stolicy, oto odpowiedź:

Witam,
Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie się naszym produktem.
Podaję adresy naszych salonów:
ANGUS WARSZAWA 04-713 ŻEGAŃSKA 1
ANGUS WARSZAWA 04-703 POŻARYSKIEGO 27
AQUA WARSZAWA WARSZAWA 02-672 DOMANIEWSKA 37 B 0-22 331-07-71
AQUA WARSZAWA WARSZAWA 02-222 JEROZOLIMSKIE 185 0-22 331-58-70
AQUA WARSZAWA WARSZAWA 00-716 BARTYCKA 24/26 PAW. 74 0-22 559-11-53
AQUA WARSZAWA WARSZAWA 03-994 WAŁ MIEDZESZYŃSKI 550
AQUA WARSZAWA / JANKI WARSZAWA MSZCZONOWSKA 3, JANKI 0-22 702-36-38
KIM WARSZAWA 00-716 BARTYCKA 114 0-22 559-62-56
OMNIRES WARSZAWA 02-237 INSTALATORÓW 5 0-22 868-04-18;846-62-16
Łączę wyrazy szacunku
Lidia Łuczyńska
RIHO POLSKA Sp. z o.o.
ul. St. Dubois 119
93-465 Łódź
tel.: +48 42 250 62 58

It has removed 2641 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

4. Data: 2006-12-01 09:29:08

Od: "Narika" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> póxniej dosżło do mnie że ten parawan blokuje na stałe połowe wejścia do
> wanny - to odpuściłem i teraz będę polowal na jakiśskladany w harmonijkę

No ale przecież ten parawan nie jest stały. Chyba...
Można go otwierać - jak drzwi, więc zawsze można otworzyć.... ;-)
No tak, tylko te harmonijkowe są takie klekoczące, no takie niestabilne... i
chyba tylko w białej plastikowej ramie.
A mi zależy na tym, by tej ramki nie było. Nad wanną mam okno i nie chcę by
coś je zasłaniało.
Ehhh, te wannowe dylematy ;-)

5. Data: 2006-12-01 10:48:34

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Narika" <n...@o...pl> skrev i meddelandet
> Ponieważ wanna i parawan to dość znaczny koszt (3.700zł bez upustu, o
który
> powalczę) nie chciałabym wydać pieniędzy na coś co mi się nie spodoba.

Moja rada - nie kupuj tak drogich / wielkich rzeczy bez osobistego
przekonania sie, ze Ci odpowiada.

magda

6. Data: 2006-12-01 13:11:54

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Moze powalczmy razem o ten upust, za dwie wanny ?
JaC

>(3 700 zl bez upustu, o który powalcze)

It has removed 2654 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

7. Data: 2006-12-01 13:18:07

Od: "Narika" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze powalczmy razem o ten upust, za dwie wanny ?

No jasne, zawsze to dwie wanny ;-)
Na razie najlepsza cene dostalam w Cermagu na Glogowskiej.

8. Data: 2006-12-01 13:25:36

Od: "Narika" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jasne, zawsze to dwie wanny ;-)
> Na razie najlepsza cene dostalam w Cermagu na Glogowskiej.

W Poznaniu ;-)

9. Data: 2006-12-03 19:14:40

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale przecież ten parawan nie jest stały. Chyba...
> Można go otwierać - jak drzwi, więc zawsze można otworzyć.... ;-)

nie wiem jak jest dokłądnie w riho - ale sanplast ma taki patent że sienie
da złożycbo druga zamykająca częśćjest na rolkach i wyjeżdża zza tej
pierwszej zamykając to koło

> [...]
> chyba tylko w białej plastikowej ramie.
> A mi zależy na tym, by tej ramki nie było. Nad wanną mam okno i nie chcę
no nie koniecznie w ramce ... ale to juz cena jest dośćwysoka za patenty bez
ramki - z tych któe oglądnąłem to jedynie firma huppe mnie przekonała w
temacie harmonijek - reszta ponizej krytyki

R.

Odkamienianie ekpresu cisnieniowego
Doradźcie mi wybór pralki
Jaką Lodówke ???