watroba a utrata swiadomosci

1. Data: 2006-12-28 17:09:56

Temat: watroba a utrata swiadomosci
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy przy problemach z watroba organizm moze reagowac utrata swiadomosci lub
omdleniami? Pyytam bo juz trace glowe... Ojciec moj mial robione wszystkie
mozliwe badania poczawszy od neurologa poprzez kardiologia, gastrologa i
zaden z nich pomiomo lezenia ojca w szpitalu i przeprowadzenmia naprawde
szczegolowych badan nie jest w stanie powiedziec skad sie biora u niego
dolegliwosci. A chodzi konkretnie o to, ze miedzy 17 a 30 dniem kazdego
miesiaca strasznie wymiotuje i po wymiotach (co jest raczej logiczne) boli
go watroba. Do tego dochodza omdlenia. Siedzi na foteleu i nagle "go nie
ma", idzie i sie wywraca... potem miesiac przerwy z znowu to samo. Czy od
watroby mozna tracic przytomnosc? Jutro wysylam go na proby watrobowe bo
tylko toego badania jeszcze nie przechodzil. Rozmawialem z jednym z
bioenergoterapeutow ktory powiedzial ze moze chodzic o fazy ksiezyca i brak
energii ktora wysyla ksiezyc... W tych dniach kazdego miesiaca jest nuf...
troche nie wierze w takie bajki, ale teraz juz sam nie wiem co moze Ojcu
dolegac i skad ta cyklicznosc
maaciek

2. Data: 2006-12-28 20:29:50

Temat: Re: watroba a utrata swiadomosci
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 28 Dec 2006 18:09:56 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Maaciek, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> W tych dniach kazdego miesiaca jest nuf...
> troche nie wierze w takie bajki, ale teraz juz sam nie wiem co moze Ojcu
> dolegac i skad ta cyklicznosc

A sprawdzaliscie kal na pasozyty?
One maja sklonnosc do dawania cyklicznych, czesto bardzo regularnych
objawow a te moga byc naprade rozne.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2006-12-28 20:50:49

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sprawdzaliscie kal na pasozyty?
Pasożyty powodują utratę pszytomności ?
Jakie pasożyty?
Co najwyżej z głodu,
5 tasiemiec nieuzbrojony (bo dłuższy) u jednego człowieka,
faktycznie może być głodny jeśli człowiek na śniadanie nie zje
co najmniej 4 jaj, a dla posiadacza już całkiem nic nie zostaje.

> Ojciec moj mial robione wszystkie
> mozliwe badania poczawszy od neurologa poprzez kardiologia, gastrologa
To gastrolog nie badał wątroby, i pasożyty też go nie interesowały ?
A to pacan.

> [...]
> miesiaca strasznie wymiotuje i po wymiotach (co jest raczej logiczne)
> boli go watroba. Do tego dochodza omdlenia. Siedzi na foteleu i nagle
Ta cykliczność jest od wielu miesięcy, czy np. od 2 ?

> Czy od watroby mozna tracic przytomnosc?
Tak , ale zwykle popszedają to objawy.

> [...]
> W tych dniach kazdego miesiaca jest nuf...
> troche nie wierze w takie bajki, ale teraz juz sam nie wiem
> co moze Ojcu dolegac i skad ta cyklicznosc

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

4. Data: 2006-12-28 21:39:40

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sprawdzaliscie kal na pasozyty?
> One maja sklonnosc do dawania cyklicznych, czesto bardzo regularnych
> [...]

no tego nie robilismy bo do glowy mmi nie przyszlo ze moze byc cos
takiego...

5. Data: 2006-12-28 21:43:01

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To gastrolog nie badał wątroby, i pasożyty też go nie interesowały ?
> A to pacan.

ano pacan i tez sie dziwie ze go nie skierowal na te badania tym bardziej ze
byl prywatnie i kobitka (bardzo mila) wziela go do siebie do szpitala gdzie
po tygodniu wyszedl z kompletem wynikow ale nie watroby :/

> Ta cykliczność jest od wielu miesięcy, czy np. od 2 ?

pierwszy raz stalo sie to w styczniu tego roku, potem cyklicznie co miesiac
wymioty i omdlenia, pozniej w wakacje byla przerwa z omdleniami i byly tylko
wymioty i dzisiaj pierwszy raz pojawily sie znowu omdlenia... (wymioty byly
2 dni temu)

> Tak , ale zwykle popszedają to objawy.

np jakie?

6. Data: 2006-12-28 23:47:38

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 28 Dec 2006 21:50:49 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako stokrotka, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Pasożyty powodują utratę pszytomności ?
> Jakie pasożyty?
> Co najwyżej z głodu,

A chociazby powodujac nagly spadek poziomu cukru, niedobory,
oslabienie.
Nie wiem w jakim wieku jest ojciec autora watku, ale jesli starszy, to
wiele nie potrzeba.

> 5 tasiemiec nieuzbrojony (bo dłuższy) u jednego człowieka,
> faktycznie może być głodny jeśli człowiek na śniadanie nie zje
> co najmniej 4 jaj, a dla posiadacza już całkiem nic nie zostaje.

Nie musi byc tasiemiec, moze byc wieksza ilosc glist czy chocby lamblie
ktore swoimi jajami czy jak ta ich postac sie zwie, potrafa wyscielac
dywanowo kawal jelita, uniemozliwiajac niemalze calkowicie wchlanianie.
A lamblie rozmnazaja sie cyklami, nie caly czas.
W dodatku w pozostalym czasie czesto chowaja sie w woreczku zolciowym - co
moze powodowac problemy z watroba, bole. No i poza cyklami rozrodczymi,
caly czas produkuja toksyny, draznia sluzowke jelit.

7. Data: 2006-12-29 06:14:31

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A chociazby powodujac nagly spadek poziomu cukru, niedobory,
> oslabienie.
> Nie wiem w jakim wieku jest ojciec autora watku, ale jesli starszy, to
> wiele nie potrzeba.

70 lat

> [...]
> moze powodowac problemy z watroba, bole. No i poza cyklami rozrodczymi,
> caly czas produkuja toksyny, draznia sluzowke jelit.

hmmm bole watroby sa tylko i wylacznie po wymiotach ktore sa raz w miesiacu,
góra dwa razy (chodzi o ilosc dni nie wymiotow, bo wymiotuje caly dzien raz
za razem...). W pozostalych dniach bol watroby nie jest odczuwalny

8. Data: 2006-12-29 07:04:07

Temat: komputerowe badania całego organizmu
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna zrobic cos takiego? a jesli tak to gdzie cos takiego robia? moze w
szpitalu onkologicznym? macie jakies wiadomosci na ten temat?

9. Data: 2006-12-29 22:11:49

Temat: Re: komputerowe badania całego organizmu
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Dec 2006 08:04:07 +0100, Maaciek napisał(a):

> czy mozna zrobic cos takiego? a jesli tak to gdzie cos takiego robia? moze w
> szpitalu onkologicznym? macie jakies wiadomosci na ten temat?

Jakie badanie? Nawet USG ma wbudowany komputer?
Czy może Ci chodzi o oszustwo pod nazwą "oberon"?

--
- Chcemy waszego dobra - powiedział premier Kaczyński do Polaków.
Zaniepokojeni Polacy zaczęli więc ukrywać swoje dobra w bezpiecznych

10. Data: 2007-01-08 09:40:59

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie badanie? Nawet USG ma wbudowany komputer?
> Czy może Ci chodzi o oszustwo pod nazwą "oberon"?

hmmm jeszcze do wczoraj myslalem ze mozna zrobic cos takiego ale od wczoraj
juz wiem ze sluzy do tego tylko i wylacznie oberon... no wlasnie jakies
doswiadczenia z nim? z tego co poczytaklem w necie to ludzie sobie chwala

luteina
Prosba o interpretacje morfilogii
Boł szyi
Stala, niska waga ciala