[wawa] solarium

From: "..::Mehi::.." <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: [wawa] solarium
Date: Tue, 21 Feb 2006 09:29:39 +0100

Witam grupwiczki, mam pytanie, czy ktoras z was mogla by mi polecic
srawdzone solarium w warszawie? najlepiej goclaw czy saska kepa.
Pierwszy raz bym sie wybrala na solarium bo do tej pory nie
potrzebowalam ale moja skora jest drastycznie biala co wyglada az
brzydko. mysle ze jeden czy dwa seanse nie zaszkodza a poprawia koloryt
skory. chodzi mi o solarium gdzie jest przyjazna atmosfera i nie czuje
sie straszliwego skrepowania :)

Aha, jeszcze druga sprawda. Czy przed takim opalaniem czym sie sie
posmarowac, jakim faktorem aby po seansie nie byc czerwona jak rak :)?
<<mehi.hk.pl>>