[wawa] solarium

1. Data: 2006-02-21 08:29:39

Temat: [wawa] solarium
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupwiczki, mam pytanie, czy ktoras z was mogla by mi polecic
srawdzone solarium w warszawie? najlepiej goclaw czy saska kepa.
Pierwszy raz bym sie wybrala na solarium bo do tej pory nie
potrzebowalam ale moja skora jest drastycznie biala co wyglada az
brzydko. mysle ze jeden czy dwa seanse nie zaszkodza a poprawia koloryt
skory. chodzi mi o solarium gdzie jest przyjazna atmosfera i nie czuje
sie straszliwego skrepowania :)

Aha, jeszcze druga sprawda. Czy przed takim opalaniem czym sie sie
posmarowac, jakim faktorem aby po seansie nie byc czerwona jak rak :)?
..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2006-02-21 08:41:31

Temat: Re: [wawa] solarium
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Mehi::.." <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> seanse nie zaszkodza a poprawia koloryt skory. chodzi mi o solarium gdzie
> jest przyjazna atmosfera i nie czuje sie straszliwego skrepowania :)

NIe polece ci nic w tych okolicach bo nie wiem gdzie tam moze byc jakies
solarium...
Poza tym to nie ma sie co stresowac i krepowac:) powiedz ze nie bylas u nich
nigdy i niech ci pokaza jak wlaczyc nawiewy i do czego pozostale przycisku
sluza...
Tak czy siak na blada cere proponuje samoopalacze. Szkoda skory na solarium.
Nie jest to zdrowe. Jakbym miala to bym ci pokazala zdjecie swojej ciotki -
fanki slonca - ktora w wieku 45 lat ma tak zdewastowana skore ze szkoda
gadac ;) odechciewa sie wszystkiego jak sie na nia patrzy...
Ja czasami sie na solarium wybieram jak mi slonca brakuje i ciepla. A tak na
opalenizne to samoopalacz jest dobry:)

> Aha, jeszcze druga sprawda. Czy przed takim opalaniem czym sie sie
> posmarowac, jakim faktorem aby po seansie nie byc czerwona jak rak :)?

Nie mozna byc wysmarowanym kremem z filrem i innymi atrakcjami. W solariach
sa do kupienia takie specjalne do solarium przyspieszajace ale ja nigdy sie
tym nie smarowalam. Wydaje mi sie ze takie cos by mi tylko zacieki na ciele
porobilo i krzyw bym sie opalila...

Pozdrawiam
Ania

Płyn do higieny intymnej
Jak dobrać biustonosz?
szampon chwalę
wypadanie włosów + łupież ( łuszczyca skóry głowy???)
laserowe zamykanie naczynek