wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące

1. Data: 2002-05-23 13:53:30

Temat: Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> wrote in message
news:3CECF582.15F1CFE9@ukbf.fu-berlin.de...

> [...]
Pająk. -

> jeszcze jedno: podlewane wodą destylowaną ziarna też nie wykiełkują!!!!
> Przegotowaną na ogniu z drewna lipowego rżniętego o świcie pełni
> księżyca w emaliowanym kociołku też nie!!!!!

Pewnie nie byly gotowane na rozstaju drog ;-(((((( I nie napluto trzy razy
przez lewe ramie.....
A dodatkowo ... Nie zabito wczesniej czarnego koguta....

(od razu na poczatek zle sie dam zapamietac, ale juz trudno)
Magda

1. Data: 2002-05-23 13:58:26

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Przegotowaną na ogniu z drewna lipowego rżniętego o świcie pełni
księżyca w emaliowanym kociołku też nie!!!!!

Waldek

1. Data: 2002-05-23 14:05:35

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> elektromagnetyczne. Pole elektromagnetyczne silniejsze od naturalnego zaburza
> procesy biochemiczne w organizmie. Np. woda pod wpływem silnej fali

To ciekawe, nie wiedzialem, ze woda jest zywa. ;-)
IMO to troche dziwne, jak sie powoluje na (rzekomo) specjaliste a potem
takie kwiatki wychodza (domyslam sie, ze chodzilo o mikroorganizmy w
wodzie zawarte i ew. o rozklad zwiazkow mineralnych)

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-05-23 15:48:37

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-23 15:56:02

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze

Przepraszam za wczesniejszego posta (pustego). Zadzialaly jakies wrogie mi
sily, ktorym nadepnalem na odgniotki. Drugi raz nie bede demaskowal
dzialalnosci konsorcjow i grup nacisku, wrogich szarym ludziom. Przytocze
tylko ostatnie zdanie z tego skonfiskowanego listu:

MYSLMY ROZSADNIE!!!! Nie jedzmy margaryny - jedzmy maslo! Nie wciskajmy
biednym krowom owczych mozgow. One od tego wariuja! Czytajmy wartosciowa
literature beletrystyczna, a nie tanie horrory i przepowiednie.

z krakowskim szacuneczkiem

Grzegorz

1. Data: 2002-05-23 16:06:45

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> [...]

> biednym krowom owczych mozgow. One od tego wariuja! Czytajmy wartosciowa
> literature beletrystyczna, a nie tanie horrory i przepowiednie.

Drogi Krakusie!!!

Popieram w całej rozciągłości i długości!!!!

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~

1. Data: 2002-05-23 17:19:11

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> jeszcze jedno: podlewane wodą destylowaną ziarna też nie wykiełkują!!!!
> Przegotowaną na ogniu z drewna lipowego rżniętego o świcie pełni
> księżyca w emaliowanym kociołku też nie!!!!!
>
> Waldek

A, wlasnie mi sie przypomnialo z jakiej polki jest to gadanie o
'martwej" zywnosci z mikrofalowki. Mama kolezanki z klasy mojego syna
wlasnie dokladnie tak mnie agitowala do zarzucenia mikrofalowych praktyk. A
jest ona "studentka" akademii psychotronicznej czy cus takiego, to znaczy
lata z wahadelkami i dzieciom wiesza na szyjach amulety odstraszajace
infekcje. Podchodzi do tego smiertelnie powaznie. Astrologia jest u niej tak
samo naukowa jak astronomia.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-23 17:21:48

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lata z wahadelkami i dzieciom wiesza na szyjach amulety odstraszajace
> infekcje. Podchodzi do tego smiertelnie powaznie. Astrologia jest u niej tak
> samo naukowa jak astronomia.

Ja też się na tym kompletnie nie znam... Natomiast muszę stwierdzić, że w
ubiegły czwartek trzymałam w ręku dwie metalowe kóle i ... już nie jestem
uczulona na dąb..., a moja Mama, nałogowa palaczka od 18 roku życia, po
potrzymaniu ww. kólek nie pali od 14 m-cy... Coś w tym jest :)))

Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-05-23 17:38:52

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> warto je wszystkie czytać, chociażby po to by wszystko sobie
wypośrodkować. Nie
> można się zamykać na poglądy., zresztą to forum służy do tego by je
wymieniać.

No jasne, ale wyposrodkowac sie wszystkiego nie da. To tak jakby stwierdzic,
ze obiektywizm (czyli zgodnosc z faktami) to nic innego jak pewna srednia
arytmetyczna z pogladow. Nie zawsze prawda lezy po srodku. Ale wszelkie
dyskusje sa jak najbardziej pouczajace, czego wlasnie moj kurodomowy
sfaldowany podobno tylko w dwie faldy mozg z rozkosza doznaje! ;o)))

<ciach>

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-23 17:46:40

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...

> [...]
> uczulona na dąb..., a moja Mama, nałogowa palaczka od 18 roku życia, po
> potrzymaniu ww. kólek nie pali od 14 m-cy... Coś w tym jest :)))

Aaaaa, rezonans magnetyczny! Natura tego zjawiska nie jest dokladnie
zbadana, ale slyszalam lekarza, ktory mowil ze ma to racjonalne podstawy. To
nie to samo co wahadelko, ktore jest ewidentna bzdura.

Agata

Spagetti
Robiliśmy z kolegą sushi :)
Opakowana Ciocia wyjechala...
sos 1000wysp-szukam dobrego sposobu na...
Kilka pytan dot.szparagow