wiamina c

1. Data: 2000-03-10 10:35:20

Temat: wiamina c
Od: "piotr" <p...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio a właściwie wczoraj usłyszałem w radiu Z że branie witaminy C
powoduje iż stajemy się mniej odporni na choroby 2 krotnie a palecze nawet 5
krotnie.Swoją drogą zażywam taką witamine i nie wiem czy robię dobrze
(witamina ctb 500mg. reklaowana w telewizji).Moja dziewczyna studiuje
agroturystyke i na wykładach z żywienia wykładowca też oznajmił iż witamina
C nie naturalna wyrządza szkody i że jedyną dobrą metodą jest witamina C
znajdująca się w pożywieniu.Co o tym myślicie grupowicze?

2. Data: 2000-03-10 12:02:38

Temat: Odp: wiamina c
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Co o tym myślicie grupowicze?

Najlepsza jest witamina C zawarta w piwie (przeciwutleniacz E300).

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-03-10 13:52:06

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotr <p...@p...poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8aaipr$lmq$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
> C nie naturalna wyrządza szkody i że jedyną dobrą metodą jest witamina C
> znajdująca się w pożywieniu.Co o tym myślicie grupowicze?

Uczono mnie ze jedynym prawidłowym , czyli potwierdzonym i pewnym działaniem
wit C. jest tworzenie kamieni w drogach moczowych , ale moze cos sie
zmienilo

4. Data: 2000-03-10 19:47:30

Temat: Re: wiamina c
Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Mar 2000 13:52:06 GMT, Cosa <c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>>
>Uczono mnie ze jedynym prawidłowym , czyli potwierdzonym i pewnym działaniem
>wit C. jest tworzenie kamieni w drogach moczowych , ale moze cos sie
Nie przesadzajmy znowu aż tak źle nie jest, ale swoją drogą za bardzo
bym w ten parasol z vit C w reklamach nie wierzył.
Robienie ludziom wody z mózgu w reklamach.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@p...onet.pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

http://www.sluzbazdrowia .com.pl/html/chat.html