widzenie Buddy/pragnienie

101. Data: 2010-07-25 04:42:15

Temat: Re: widzenie Buddy/pragnienie
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-25 01:01, Daniel pisze:
> Piotruś, ja Ci naprawdę radzę wsadzić główkę pod prysznic i sowicie zlać
> ją lodowato zimną wodą.
> Jeżeli to nie pomoże to misisz udać się do specjalisty, być może tam uda
> się znaleźć jakąś drogę wyjścia z Twej choroby bez konieczności użycia
> środków ostatecznych np. kaftanu bezpieczeństwa.
>
> Trzymam kciuki za Ciebie i twoją kurację na twój schorowany łepek.

smutne jest to, co piszesz, i że nie potrafisz kochać ludzi

102. Data: 2010-07-25 04:48:00

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-25 01:01, Daniel pisze:
> Piotruś, ja Ci naprawdę radzę

jeśli używasz takiego protekcjonalnego tonu, to zadaję sobie pytanie,
czy w życiu wobec Ciebie takiego używano? A może jest to pewna natura
twego umysłu, pewna skłonność, o którą trudno winić rodziców czy
kogokolwiek?

103. Data: 2010-07-26 15:43:10

Od: "Daniel" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chłopie, to co napisałem jest reakcją zdrowo myślącego mężczyzny na Twój
żenujący bełkot. Bełkot będący wstydliwym świadectwem, Twego całkowitego
zagubienia sie w meandrach życia wewnętrznego. Czy Ty wogóle wiesz w co
wierzysz i dokąd zmierzasz?

Ja naprawdę w to wątpię.

No ale trzymaj się. Budujące jest to, że napisałeś coś o miłości. Mam
nadzieję, że wiesz co to jest ... ta miłość :-)

104. Data: 2010-07-27 17:26:20

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Jul 2010 17:43:10 +0200, tako rzecze Daniel:

> Mam nadzieję, że wiesz co to jest ... ta miłość :-)

trzeba by się zastanowić w jakich psychicznych uwarunkowaniach
pojęcie jest przywoływane, wtedy można próbować je zdefiniować

koło
widzenie Buddy/pragnienie
Prawdziwi Mężczyźni i Prawdziwe Kobiety...
Kobiece tatuaże
MACIUS...