wiecie..

1. Data: 2002-10-17 08:51:23

Temat: wiecie..
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siedząc w pracy przeglądam codziennie przepisy i ciągle coś sobie drukuję i
nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego jaką jestem kiepską "kucharką" - bo
tu sami /e specjaliści/tki
pozdrawiam wszystkich mocno

1. Data: 2002-10-17 09:20:11

Temat: Re: wiecie..
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a podobał mi się ten przepis - nie mam niestety miksera ani blach i na razie
nic nie upiekę
buuuuuuuuuu

1. Data: 2002-10-17 10:16:24

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego jaką jestem kiepską "kucharką" - bo

wiesz, bardzo w to watpie, zeby na tej liscie byli wylacznie specjalisci,
ale na pewno sa tu sami amatorzy dobrego zarcia :)
Zreszta, wczoraj sknocilam babke z ajerkoniakiem.

wkn

1. Data: 2002-10-17 10:21:51

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz, bardzo w to watpie, zeby na tej liscie byli wylacznie specjalisci,
> ale na pewno sa tu sami amatorzy dobrego zarcia :)

ooo, swiete slowa, amatorzy sercem, dusza i zoladkiem;-)

> Zreszta, wczoraj sknocilam babke z ajerkoniakiem.

przykra sprawa...zakalec sie zrobil?

pozdrawaim
Basia

kn

1. Data: 2002-10-17 10:28:24

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz, bardzo w to watpie, zeby na tej liscie byli wylacznie specjalisci,
> ale na pewno sa tu sami amatorzy dobrego zarcia :)
> Zreszta, wczoraj sknocilam babke z ajerkoniakiem.
>
> wkn

Oj! A ten przepis to ja podawalam... Co sie stalo? Zakalec wyszedl? Dzis mam
zamiar zrobic ja dla gosci, ale w takim razie sama nie wiem...
Moze jakies inne szybkie ciasto, tylko ze ja juz skladniki na ta babe
kupilam :(
Jakiej formy uzywalas? Zwyklej, czy babkowej z "kominem".

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-10-17 10:38:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Oct 2002 12:16:24 +0200, "wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>ale na pewno sa tu sami amatorzy dobrego zarcia :)
>Zreszta, wczoraj sknocilam babke z ajerkoniakiem.

a ja tydzien temu zrobilam moij paj kokosowy...bez
cukru...posypanie nic nie dalo ;)) dopiero sos waniliowy (pomysl
Anetka) troche zaslonil niewypal

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-17 10:42:43

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zreszta, wczoraj sknocilam babke z ajerkoniakiem.

a co z ta babka? brzmiala zachecajaco

Asia

1. Data: 2002-10-17 11:15:19

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> a co z ta babka? brzmiala zachecajaco

No wlasnie co z ta babka nie tak?
Jakis lewy przepis, czy jak...?
Buu, chcialam jutro piec...

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
---

1. Data: 2002-10-17 11:38:00

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie co z ta babka nie tak?
> Jakis lewy przepis, czy jak...?
> Buu, chcialam jutro piec...

A ja musze ja dzis upiec, bo na 20 goscie przychodza i obiecalam! Kolezanka
zapewniala, ze zawsze sie udaje, tylko ze to angielski przepis, moze polskie
proporcje sa nieodpowiednie???

Wkn, napisz czemu sie nie udalo i co sie stalo, bardzo prosze.

Pozr.
Magda

Re: No i narobila mi smaka
potrawy z szybkowaru