Muffinki??

1. Data: 2002-10-17 09:17:56

Temat: Re: Muffinki??
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem można je piec w foremkach - tylko nie wiadomo czy uda ci się je
wydostać po uieczeniu gdy za mocno się wkleją

1. Data: 2002-10-17 10:00:55

Temat: Muffinki??
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, no wiem że trochę dziwne ale....
Czy muffinki można piec w foremkach do babeczek??

Pozdrawiam
Dorunia

--
Z miłością jest jak z masłem. Od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje je w
świeżości.

1. Data: 2002-10-17 10:10:30

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia"
> Mam pytanie, no wiem że trochę dziwne ale....
> Czy muffinki można piec w foremkach do babeczek??

Można, można nawet w samych papierkach do foremek ;-)
Problem jest tylko jeden, chyba Magda B. pisała o nim:
wtedy nie tworzy się między nimi smaczna skorupka, która
jest dziełem odpowiedniej formy z łączeniami miejsc na babeczki:-)
Asia

1. Data: 2002-10-17 15:02:16

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> [...]
> wtedy nie tworzy się między nimi smaczna skorupka, która
> jest dziełem odpowiedniej formy z łączeniami miejsc na babeczki:-)

Cytuje siebie:
Muffins wymagaja specjalnej formy do pieczenia. Wyglada ona jak plaska
blacha z 9 lub 12 foremkami uczepionymi u spodu. Odleglosc miedzy
wycieciami tych foremek jest okolo 2-3 cm. Foremki moga miec plaskie dno
i skosne cianki lub byc w ksztalcie malych babeczek. Fakt, ze sa
polaczone w plaska blache umozliwia pieczenie ciasta bardzo luznego,
ktore rozlewa sie w przerwy miedzy poszczegolnymi muffins i tworzy
czapeczke, ktora korzystajac z ciepla tej plaskiej czesci blachy piecze
sie bardziej niz "szyjka" i powoduje swietny wierzch, o krochej skorce i
pulchnym srodku. Pieczac muffins w pojedynczych babeczkach nie da sie w
pelni uzyskac tego efektu.

MB

wiecie..
Re: No i narobila mi smaka